حالت آماده باش کامل در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

همزمان با ادامه نبرد مبارزان فلسطینی با اشغالگران در شهرک های اطراف غزه، تل آویو به سفیران خود در مناطق مختلف دنیا درباره خروج از منزل هشدار داد.

به گزارش مشرق، منابع عبری امروز یکشنبه از دستوراتی خبر دادند که به سفارتخانه های این رژیم در سراسر دنیا داده شده است.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که اشغالگران حالت آماده باش در همه سفارتخانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

این تصمیم به دنبال حوادث کنونی در اطراف غزه صادر شده است.

به سفیران این رژیم در سراسر دنیا دستور داده شده است که بدون مجوز نهادهای امنیتی از منزل خارج نشوند.

این در حالی است که پایگاه خبری عبری زبان سروجیم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای توقف حملات حماس به اراضی اشغالی دست به دامن مصر شده و از این کشور خواسته با حماس وارد مذاکره شود.

بنابر اذعان منابع عبری تنها طی ۲۴ ساعت اخیر در جریان عملیات طوفان الاقصی دستکم ۳۵۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۰۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. همچنین ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقود شده اند که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس