image-20230922124336-1.png

به گفته معاون هماهنگی امور قوا سازمان توسعه سواحل مکران موضوع توسعه مکران دغدغه اکثریت نمایندگان محترم مجلس بوده که همین چشم انداز روشن در کوتاه مدت را نوید می‌دهد.

به گزارش مشرق، در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اساسنامه سازمان توسعه به اتفاق آرا به تصویب اعضا کمیسیون رسید و ریاست کمیسیون بر اتمام هر چه زودتر و دقیق تر این اساسنامه نیز تاکید کرد.

رئوفی معاون هماهنگی امور قوا سازمان توسعه سواحل مکران با اشاره به این مصوبه گفت: در این جلسه که نمایندگان دستگاههای مرتبط با موضوع نیز حضور داشتند دستگاهای اجرایی نیز حمایت جامعی از فرآیند تاسیس این سازمان داشتند.

به گفته رئوفی در ادامه این جلسه دکتر پورابراهیمی ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران بیان کرد: سواحل مکران یک منطقه بسیار بکر بوده و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیار بالایی دارد. پورابراهیمی تاکید کرد: اتفاقات اقتصادی که می‌تواند برای جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران بیفتد کم نظیر است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ظرفیت‌های مناسب منطقه مکران بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر ظرفیت‌های مناسب منطقه مکران تاکید داشتند.همچنین این مسئله در دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان نیز مطرح شده است و همچنین مجلس در سالهای گذشته و در قانون احکام دائمی، یک ساز و کاری را در این بخش دیده که در قالب حکم ماده ۶۸ مطرح شده است و در حال حاضر دولت در این بخش لایحه‌ای را به مجلس ارائه کرده است و تاکید دارد حاضر است این اقدامات را انجام دهد. ماهم انشالا به زودی به گزارش آن را ظرف یک ماه آینده به صحن ارایه خواهیم کرد.

به گفته رئوفی موضوع توسعه مکران دغدغه اکثریت نمایندگان محترم مجلس بوده که همین چشم انداز روشن در کوتاه مدت را نوید می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    شماها تنها کاری که بلد هستید ویرانی ایران است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس