کد خبر 1527526
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
مأمور پلیس امانت‌دار 3900 دلار را به صاحبش بازگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از امانتداری مامور پلیس شهرستان شهرضا در بازگرداندن مبلغ ۳۹۰۰ دلار به صاحبش خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا الوندی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه با واژگونی یک دستگاه خودرو سواری و فوت یکی از سرنشینان آن و مصدومیت شدید شخصی دیگر روبرو شده که بلافاصله با مراکز درمانی هماهنگ می‌شوند.

الوندی افزود: استوار یکم رضا عمادی از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حاضر در صحنه تصادف مبالغی دلار را که بر اثر واژگونی خودرو بلاصاحب رها شده بود پیدا کرده و ضمن جمع‌آوری ۳۹۰۰ دلار موجود، تمامی آن را بدون هیچ گونه چشمداشتی و به رسم امانتداری به صاحبش بازگرداند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر حسن نیت و امانت داری در ماموران پلیس خاطرنشان کرد: سبزپوشان انتظامی شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و به انجام این مهم افتخار می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    درود به شرفش
  • مهدی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    بدون هیچ چشم داشتی یعنی چی ...وظیفه انسانی هر شخص فارق ازاین که مامورنیروی انتظامی باشه یا فرد عادی همینه مگر قرار بود دلار هارو برداره برا خودش یا بابت نگهداریش پاداش بگیره بکجا رفتیم که اینجور کارها شده آپشن فردی...
  • مهدی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس