اسرائیل

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهرک‌نشین صهیونیست را به ظن فلسطینی‌بودن وی هدف شلیک گلوله قرار دادند و او را زخمی کردند.

به گزارش مشرق، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، یک شهرک‌نشین صهیونیست را هدف شلیک گلوله قرار دادند و وی را زخمی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این شهرک‌نشین صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیستی «معالیه لفونا» واقع در جنوب غرب نابلس به «اشتباه» و به ظن فلسطینی‌بودن وی از سوی نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از انتقال این شهرک‌نشین صهیونیست به بیمارستان و آغاز تحقیقات درباره چگونگی رخ‌دادن این حادثه خبر داد.

از سوی دیگر منابع محلی از اعزام یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک عقربا واقع در جنوب نابلس برای پیدا کردن مجری عملیات حواره خبر دادند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از عصر دیروز در تلاش‌اند تا مجری عملیات مقاومتی حواره که طی آن ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند را دستگیر کنند، اما تاکنون ناکام بوده‌اند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جاده مواصلاتی شهرک‌های المغیر و ترمسعیا نیز مرکز ایست بازرسی برقرار کرده‌اند و در حال بازرسی خودروهای عبوری از این مسیر هستند.

از سوی دیگر شهاب نیوز از تعرض و هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری در شب گذشته خبر داد. در رام‌الله و البیره، شهرک‌نشینان صهیونیست به خودروهای فلسطینیان هجوم بردند و به آن‌ها آسیب زدند.

در نابلس و در نزدیکی منطقه «یتسهار» واقع در جنوب نابلس نیز شهرک‌نشینان صهیونیست به خودروها و خانه‌های شهروندان فلسطینی در محله شمالی حواره یورش بردند.

در قلقیلیه نیز شهرک‌نشینان صهیونیست محورهای نزدیک به تقاطع کدومیم واقع در شرق قلقیلیه را مسدود کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اخ جون. امیدوارم زخمش کاری باشه وبه درک بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس