کد خبر 1505791
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
رئیسی- نمایه

دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور به دستور ابراهیم رئیسی از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دستور تشکیل «مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد» با اولویت مبارزه با رشوه را صادر کرد، در همین راستا دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

مردم می‌توانند گزارش‌های خود در مورد فسادهای اداری را به این سامانه اعلام کنند.

«مبارزه با فساد» از اصلی ترین کلیدواژه‌هایی است که در دوران رقابت‌های انتخاباتی به عنوان مهمترین شعار آیت الله سید ابراهیم رئیسی بارها و بارها مطرح شد. در همین راستا آیت الله رئیسی در یکی از سخنرانی‌های خود در رقابت‌های انتخاباتی، ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ را روز پایان فساد و رانت در کشور معرفی کرد یا در یکی دیگر از موضع گیری های پیش از انتخابات، اصلاح دولت، مبارزه با فساد و ناکارآمدی را منوط به برخورد با فساد دانست و گفت: «یکی از مشکلات مردم مربوط به فساد است. ما در قوه قضائیه با مفسد برخورد کردیم، اما مبارزه با فساد در دولت است؛ حتماً افرادی که آلوده باشند جایشان در دولت نیست. باید سامانه جامع اطلاعاتی ایجاد کرد که همه داده‌های اطلاعاتی را بتوان رصد کرد».

اکنون این وعده رئیس جمهور به مردم روی زمین نمانده و دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور به دستور رئیس جمهور ستاد خبری مبارزه با فساد را راه اندازی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    گرحکم کنند که مست گیرند هرکس که درشهرباشند گیرند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    فساد ، رانت خواری، دزدی و ..... در بورس داره بیداد میکنه و متهمان اصلی ، عشقی و خاندوزی هستند . ببینیم ستاد مبارزه با فساد چه کار می کند؟؟؟
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    شورای شهرها و شهرداری ها بزگترین مظهر فساد و آلوده ترین نهاد ها در کشور اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس