کد خبر 1500305
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

داشتن یک حساب بانکی متصل به بانک های جهانی و یک کارت اعتباری متصل به آن، یک نیاز فراموش شده و پنهان در کشور ما ایران میباشد.

تا کنون، اندکی از افراد جامعه توانسته اند با داشتن اقامت یک کشور ثالث و یا پاسپورت آن کشور به این نیاز پاسخ دهند. این افراد توانسته اند به روش های مختلف و پیچیده ای در کشور های خارجی حساب بین المللی برای خود باز کنند و به کارت کردیت با دبیت بانکی دست پیدا کنند. آنها به وسیله این کارت انواع تبادلات ارزی خود اعم از خرید از وبسایت های خارجی، خریدا دامنه و ssl، خرید اشتراک سرویس های خارجی و بسیاری از موارد دیگر را انجام میدهند.

این در حالی است که جمعیت کثیری از مردم از این امکان بی خبرند. امکانی که با خرید ویزا کارت و مسترکارت در دسترس میشود و اگر این افراد به آن دسترسی داشتند گره از بسیاری از مشکلات آنها باز میشد و به سطح رفاه بالاتری دست پیدا میکردند.

ما ایرانیان به دلیل تحریم های بانکی و عدم اتصال حساب های بانکی ایرانی به حساب های بین الملل، محدودیت های گوناگونی را تجربه کرده ایم. در بسیاری از مواقع مجبور به پرداخت هزینه های گزاف شده ایم؛ چرا که افراد سودجو برای انجام این خدمات از ما کارمزدهای زیادی طلب کرده اند.

لزوم داشتن حساب بین المللی چیست؟

با حساب بین المللی محدودیتی وجود نخواهد داشت!

در ادامه به توضیح محدودیت هایی می پردازیم که به دلیل نبود دسترسی به حساب بین المللی ایجاد شده است.

  1. خرید کالا و خدمات از وب سایت های خارجی

بسیاری از افراد تمایل دارند تا از وبسایت های خارجی مانند آمازون و ترندیول خرید کنند تا هم کالا و خدمات اورجینال خریداری کرده باشند و هم بتوانند از تخفیف های بزرگ برندهای مشهور و گران بهره مند شوند.

علاوه بر این، بسیاری از خدمات وجود دارند که برای تهیه آنها نیاز به ویزاکارت و مسترکارت می باشد. از جمله این خدمات می توان به خرید دامنه بین المللی، گواهینامه امنیتی وب سایت (SSL)، گرفتن وقت سفارت و شرکت در آزمون های بین المللی مانند آیلتس و جی آر ای اشاره کرد.

مشکلی که وجود دارد این است که در شرایط تحریم بانکی که در ایران حاکم است، افراد مجبور شده اند تا از افراد واسطه کمک بگیرند و در ازای گرفتن این خدمت هزینه زیادی را به عنوان کارمزد بپردازند؛ در حالی که اگر خودشان یک حساب بین المللی داشتند می توانستند با استفاده از دبیت یا کردیت کارت خود، بدون پرداخت هزینه کارمزد و به طور مستقیم و با امنیت بالاتر خرید خود را انجام دهند.

  1. کسب درآمد ارزی

امروزه مهندسان و دکتران با استعداد و نخبه کشور ما از طریق فضای مجازی به راحتی میتوانند با دنیای خارج ارتباط برقرار کنند و دانش خود را از طریق سخنرانی ها و دوره های آموزشی به اشتراک بگذارند.

اما احتمالا به دلیل محدودیت های بانکی در انتقال ارز، در دریافت هزینه با مشکل مواجه شده اند. در این شرایط خیلی از افراد سودجو به واسطه حساب های خود با دریافت کارمزد های گزاف، این نقل و انتقالات پول را انجام میدهند. اگرچه که ممکن است به دلیل همنام نبودن فرد متقاضی با نام دارنده حساب بانکی این انتقال پول به مشکل بر بخورد.

لزوم داشتن حساب بین المللی چیست؟

  1. کسب درآمد از یوتیوب

جوانان با استعدادی امروزه در کشور ما هستند که در زمینه های مختلف در یوتیوب فعالیت میکنند. این افراد میتوانند از این طریق درآمد کسب کنند ولی همچنان با مشکل دریافت درآمد خود روبرو هستند.

در این شرایط یوتیوب یک حساب بانکی احراز هویت شده می خواهد که درآمد فرد را به آن واریز کند اما حساب ایرانی افراد به دلیل محدودیت ها قابل استفاده نمیباشد. لذا بسیاری از افراد با پذیرش ریسک بسته شدن حساب، از حساب بانکی افراد دیگر و یا ویزا مسترکارت های یک بار مصرف و 1 دلاری استفاده میکنند. تصور کنید که اگر حساب بین المللی به نام خود داشتید چقدر همه چیز راحت میشد!

  1. درآمد فریلنسری

امروزه افراد میتوانند در خانه و فقط از طریق سیستم کامپیوتری خود و اتصال به اینترنت با شرکت های معتبر دنیا کار کنند و درامد دلاری و یورویی داشته باشند. در این شرایط حتی اگر افراد ماهی 2000 دلار (که به عنوان حقوق در کشورهای اروپایی و امریکایی رقم زیادی نیست) درامد داشته باشند یعنی رقمی حدود 100 میلیون تومان درآمد در ایران دارند. به عبارتی حدود 12 برابر حقوق پایه در ایران!

حال به نظر شما مشکل چیست که خیلی از افراد سمت این کار نمیروند؟ یکی از این دلایل احتمالا نگرانی از نحوه دریافت درآمد می باشد. چرا که شرکت پرداخت کننده تنها میتواند درآمد شما را به حسابی بین المللی به نام شما بریزد. در این شرایط حتی ویزا مستر کارت های مجازی نیز مشکل را حل نمیکند. این در حالی است که بسیاری از برنامه نویسان سطح متوسط در کشورهایی مانند هند و پاکستان با داشتن حساب بین المللی و استفاده از کردیت کارت یا دبیت کارت خود جای متخصصان ایرانی را گرفته اند.

  1. خرید اکانت اسپاتیفای

فکر کنید به جای اینکه موسیقی های خود را در گوشی موبایل خود یا تلگرام ذخیره کنید بتوانید به یک اکانت معتبر جهانی شامل بیش از 40 میلیون موسیقی وصل شوید! در این صورت دیگر حجم گوشی شما بی جهت پر نمیشود و با تعویض دستگاه خود آرشیو موسیقی هایتان از دست نمیرود. تنها مساله موجود راه برای پرداخت حق اشتراک است. هزینه ناچیز است ولی به هر حال شما نیاز به یک کردیت کارت یا دبیت کارت دارید که حق اشتراک را بپردازید و عضو شوید. درست مثل خرید اشتراک وب سایت هایی مانند فیلیمو.

لزوم داشتن حساب بین المللی چیست؟

موارد گفته شده فقط گوشه ای از امکاناتی بود که ما ایرانیان به دلیل تحریم های بانکی و عدم اتصال به سیستم مالی جهانی از آنها محروم شده ایم. حال که با این نیاز اساسی خود آشنا شده ایم و اهمیت خرید ویزا کارت یا مسترکارت را درک کرده ایم وقت آن است که راه حل را به شما معرفی کنیم.

خدمات کارت اعتباری و حساب بانکی در شرکت سی آی پی پوینت

خبر خوشحال کننده آن است که امکان افتتاح حساب بین المللی برای تمامی ایرانیان فراهم شده است. از این پس تمامی افراد اعم از توریست ها، دانشجویان، شاغلان و همه افراد تنها با داشتن پاسپورت می توانند یک حساب بین المللی به نام خود داشته باشند. همچنین از طریق این حساب میتوانند به کارت بانکی دبیت یا کردیت دست پیدا کنند و تمامی پرداخت های بین المللی خود را انجام دهند.

شرکت سی آی پی پوینت به طور قانونی در معتبرترین بانک های ترکیه اعم از زراعت، ایش و واکیف اقدام به باز کردن حساب بین المللی برای شما و به نام شما عزیزان میکند.

شما برای داشتن این حساب بین المللی حتی نیاز به سفر یک کشور ثالث را هم ندارید و خیلی راحت می توانید از وکلای سی آی پی پوینت بخواهید تا همه ی فرایندها را به جای شما انجام دهند. تنها یک قدم با رفع تمام محدودیت های مالی بین المللی فاصله دارید؛ با ما تماس بگیرید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس