1

روزنامه اعتماد شهادت پلیس مظلوم ایذه‌ای را قتل خوانده و با تشبیه معدوم شدن پسرعموی مادر کیان با شهادت این افسر شجاع فراجا نوشته است که برای پایان خشونت باید جاسوس خبرنگارها آزاد شوند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

******

روزنامه‌های امروز سه شنبه ۲۳ خردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که انتصاب محسن رضایی به رییس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ورود موج جدید کاهش قیمت‌ها به بازار موبایل و لوازم خانگی، خیز تجاری ایران در امریکای لاتین و خبرهایی از واردات خودروهای خارجی در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

شکسته شدن مقاومت دلار آزاد و کاهش نرخ ارز به بازارهای جدیدی سرایت کرده به‌طوری که بازار مواد غذایی، گوشی‌های تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم خانگی هم کاهشی شده است. با وجود کاهش نسبی قیمت‌ها روزنامه‌های اصلاح‌طلب روی موج تورم همچنان سوار هستند.

روزنامه هم‌میهن به نقل از سعید لیلاز نوشته است:

چهار ماه اخیر یعنی از بهمن سال قبل تا امروز هم نقدینگی را محاسبه کنید. چهار تا سه درصد به ۶ هزار و ۱۰۰ هزار اضافه کنید. بنابراین امروز حدود ۷ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی داریم. درحالی‌که آخر تیرماه که آقای روحانی دولت را تحویل داد نقدینگی حدود ۵/۳هزار هزار میلیارد تومان بود. به این ترتیب در طول ۲۳ ماه به اندازه کل دولت‌های قبل نقدینگی منتشر کردیم. این در حالی است که درآمدهای نفتی کشور چهار برابر شده است. کار مهمی که رئیسی در سال ۱۴۰۱ انجام داد، این بود که همزمان با شتاب رشد تورم، سعی وافری در تجدید قدرت خرید طبقات فرودست اجتماعی داشت. حقیقت این است در عین غارت بی‌سابقه‌ای که در ۲۳ ماه گذشته صورت گرفت، همزمان آقای رئیسی در سال ۱۴۰۱ مقدار قابل‌توجهی از فشار وارده بر طبقات اجتماعی را از طریق بهبود حداقل دستمزد کارگران و افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و همین‌طور افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان، جبران کرد.

این کارشناس اقتصادی گفته است:

یکی از عوامل مهمی که باعث شد ناآرامی‌های ۱۴۰۱ به یک انقلاب فراگیر و سرنگون‌خواهی نینجامد و جز یک گروه خاص، شرکت مؤثری از سایر افراد دیده نشد، همین اصلاحات بود. دولت این حمایت را امسال ادامه نداد. امسال بازنشستگان ۲۱ درصد، کارمندان ۲۰ درصد، کارگران به‌طور متوسط ۲۱ درصد افزایش حقوق داشته‌اند و در سطوح عالی‌تر افزایش دستمزد کمتر بوده است. تمام گروه‌هایی که تا حد زیادی در سال ۱۴۰۱ در مقابل تورم فزاینده حمایت شدند، امسال رها ماندند. حتی قیمت خرید تضمینی گندم نیز آنقدر که نرخ تورم ایجاب می‌کند، افزایش نیافته است. بنابراین رها شدن طبقه فرودست جامعه مقابل تورم، امسال را خطرناک می‌کند و من برای سال جاری در صورت تداوم تورم احساس نگرانی می‌کنم.

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

روزنامه آرمان امروز نیز روی کلید واژه تورم مانور اساسی داده و می‌نویسد:

افزایش نرخ تورم در روزهای اخیر بودیم بطوریکه افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی مشهود است. بانک مرکزی در گزارشی مهمترین عامل تورم سال گذشته را حذف ارز ترجیحی عنوان کرده است. همانطور که آمارها گواه است تیم اقتصادی دولت سیزدهم با کنترل شدید ترازنامه بانک‌ها توانسته رشد نقدینگی را که در اواخر دولت قبل فراتر از ۴۰ درصد بود، به نزدیکی ۳۰ درصد تقلیل دهد. اما این کنترل نقدینگی نتوانست باعث کاهش تورم به شکل محسوسی باشد.

طبیعتا تحمیل پرداخت تسهیلات سنگینی که به واسطه حذف ارز ۴۲۰۰ به بانک‌ها وارد شد، ترازنامه آن‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود. بر این اساس با توجه به اینکه نیاز به تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌ها به‌شدت در این بازه زمانی افزایش یافته بود و بانک‌ها نیز دچار محدودیت از طرف سیاست کنترل ترازنامه بودند، در نهایت منجر به رشد نرخ بهره در بازار آزاد شد، این مسئله و جذابیت رخ‌داده از محل رشد نرخ بهره در بازار آزاد سبب شد شاهد شوک‌های ماهیانه تبدیل شبه‌پول به پول باشیم.

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

بر خلاف روزنامه‌های اصلاح‌طلب کیهان به سراغ بازار رفته و خبر داده است که موج جدید کاهش قیمت‌ها به بازار موبایل و لوازم خانگی رسیده است.

این روزنامه می‌نویسد:

کاهشی شدن قیمت‌ها در بازارهای مختلف از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای غربگرا واکنش چشمگیری به همراه نداشته است. از سوی دیگر اکنون که بازار ارز عمدتا متأثر از تحولات بنیادی در اقتصاد و دیپلماسی فعال کشور در توسعه روابط با کشورهای مستقل ریزشی شده، برخی افراد و رسانه‌های غربگرا سعی کردند این کاهش قیمت‌ها را به پیوستن (FATF)، برجام و مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا ارتباط دهند.

در ادامه این گزارش آمده است:

حال آنکه طی روزهای گذشته، ایران و آمریکا و افراد نزدیک به محافل تصمیم‌گیر دو طرف، هرگونه توافقی را در این زمینه تکذیب کرده‌اند. علی واعظ، از افراد نزدیک به محافل سیاسی و تصمیم‌گیری آمریکا نیز اخیرا ادعای توافق حول برجام را نادرست عنوان کرده است. وزارت خزانه‌داری آمریکا هم آب پاکی را روی دست غربگرایان ریخت و طی همین روزها تحریم‌های جدیدی علیه شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد تا هیچ شبهه‌ای باقی نماند!

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

تولد بازی سیاسی با شهادت پدر ۵ فرزند

پویا مولایی پسرعموی مادر کیان با خودروی خود و به شکل عمدی به سمت ماموران حمله‌ور می‌شود شود و در این حمله پدر ۵ فرزند را شهید کرد.

روزنامه اعتماد شهادت پلیس مظلوم ایذه‌ای را قتل خوانده و با تشبیه معدوم شدن پسرعموی مادر کیان با شهادت این افسر شجاه فراجا نوشته است است که برای پایان خشونت باید جاسوس خرنگارها آزاد شوند!

در بخشی از این یادداشت به قلم یکی از اعضای رده دوم حزب اتحاد ملت آمده است:

وقوع دو قتل دلخراش در ایذه و در زادروز کیان پیرفلک، بار دیگر وجدان عمومی جامعه را آزرد و درگیر ابعاد مختلف آن کرد. درباره این حادثه و ابعاد سیاسی - امنیتی آن و پیش‌بینی‌پذیری چنین اتفاقی و تداوم خشونت‌ها و راه‌های کنترل آن جای گفت‌وگوهای زیادی هست، اما یک مساله مقدم بر این مباحث وجود دارد و آن مطلع شدن از اصل واقعیت حادثه رخ داده است. در این ماجرا چه گذشت، طرفین ماجرا چه می‌گویند و افراد محلی و بی‌طرف چه روایتی دارند. اینها کار گزارشگری ژورنالیستی است. احتمالا هیچ رسانه مستقلی امکان یا تمایلی برای این کار نداشته باشد. هنوز از درد آخرین انجام وظیفه این گونه رها نشده‌ایم و نیلوفر حامدی و الهه محمدی دقیقا در پی چنین انجام وظیفه‌ای ماه‌هاست در بازداشت به سر می‌برند. شاید گفته شود اتهامات آنها موارد دیگری بوده است. بسیار خب؛ ولی پیرو انجام وظیفه روزنامه‌نگاری خود گرفتار بازداشت و پرونده قضایی شده‌اند وگرنه همان موارد دیگر هم که ادعا می‌شود، امروز برایشان موجب دردسر نشده بود. بگذریم. حالا باید به روایت چه کسی در این باره اعتماد کنیم؟

اینکه اصلاح‌طلبان به روایت بی‌بی‌سی فارسی اعتماد دارند قابل درک است، جریان سیاسی مقهور که خودش را آویزان آمریکایی‌ها کرده، طبیعی است که روایت دست دوم را بپذیرد.

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

روزنامه جوان اما به سراغ عوامل این جنایت رفته و نوشته است:

شمع‌های تولدبازی سیاسی مادر کیان پیرفلک روی مزار او با اشک چشم‌های کودکان یتیم‌شده سروان محمد قنبری خاموش شد. حمله وحشیانه پسر عموی ماه‌منیر مولایی‌راد (مادر کیان پیرفلک) به مأموران نیروی انتظامی که برای تأمین امنیت مراسم تولد کیان پیرفلک در آن مکان حضور داشتند، نمی‌تواند بی تأثیر از جوسازی‌های چند ماهه مادر کیان علیه مأموران حافظ امنیت صورت پذیرفته باشد. او به‌رغم دستگیری و اعتراف قاتلان پسرش، در همه ماه‌های گذشته، از ادعای بی سند خود علیه نیروهای حافظ امنیت عقب ننشست و آن‌ها را قاتل پسرش دانست و گفت همشهری‌هایش قاتل نیستند! نتیجه خونخواهی دروغین او خون مظلومانه بر زمین ریخته شده سروان محمد قنبری و هدر رفتن خون پسر عمویش پویا مولایی‌راد است.

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

روزنامه همشهری نیز در گزارشی با عنوان «کاسبان کیان» می‌نویسد:

ضد انقلاب روایتی جعل گونه از این اتفاق را منتشر کرد. بی‌بی‌سی در گزارشی عجیب مدعی شد مامور نیروی انتظامی بوده است که به خودرو برخورد کرده است! و با این اقدام مرزهای روزنامه نگاری را جا به جا کرد. ازسوی دیگر، این رسانه‌ها مدعی شدند پسرعموی مادر کیان ماموران را زیر گرفته است اما، مردم حق را به پسرعموی کیان می‌دهند که جلوی پلیس بایستد. و در ادعایی دیگر اعلام کردند که پسرعموی مادر کیان اصلا ماموران را ندیده است و به این دلیل به آنها برخورد کرده است!

کار به جایی رسید که حتی خواهر پویا مولایی ادعا کرد ماموران برادرم را به رگبار بسته‌اند آن هم هنگامی که برادرم تسلیم شده بود و نشانه آن را نیز اصابت نکردن گلوله به خودرو برادرش دانست، در حالی که تصاویر خودرو ادعای خواهر پویا را نقض می‌کند. کیان پیرفلک اکنون میان ما نیست. اما خون او بی‌رحمانه اسباب کاسبی کسانی شده است که برای کاسبی خود کشتن پدری با ۵ فرزند را هم مباح می‌دانند.

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

روزنامه فرهیختگان نیز در گزارشی جنایت ایذه را انتحار ضدانقلاب در خوزستان جواب نداد خوانده و نوشته است:

از زمان شهادت کیان، ماه‌منیر مولایی، به شکل مداوم و برنامه‌ریزی‌شده درحال معکوس جلوه دادنِ آن چیزی است که در شب ۲۵ آبان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. تا جایی که در یکی از پست‌های صفحه خود در اینستاگرام، گزارشی به نام وکیل خانواده‌شان منتشر و در این پست به‌صراحت اتهامات واردشده به تروریست حادثه ایذه را تکذیب می‌کند و می‌نویسد: «این قتل توسط ماموران اتفاق افتاده است.» اما مساله شک‌برانگیز در جریان تمام تحرکات و فعالیت‌های مادرِ کیان؛ تحسین و طرفداری معاندین خارج‌نشین از او، روایت‌ها و مواضعش در این چند ماه بود.

در ادامه این گزارش آمده است:

با وجود فعالیت علنی ماه‌منیر مولایی علیه نظام جمهوری اسلامی و امنیت شهرستان ایذه باز هم به احترام داغ فرزندش، نیروهای امنیتی حتی کمترین برخوردی با این مادر نداشتند ولی این خویشتن‌داری درنهایت به چه چیز منجر شد؟ فراخوان پشت فراخوان. به نام قیام و انقلاب، اقدامات علنی علیه امنیت ملی و درنهایت شهادت یکی از ماموران بی‌گناه نیروی انتظامی ایذه در روز تولد کیان.

جشن تولد کاسبان خون و مرگ در ایذه/ اگر جاسوس‌ها آزاد شوند دیگر پلیس شهید نمی‌شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    قانون معیوب باید اصلاح شود حمایت های قضایی از ماموران پلیس بسیار ناچیز است کسانی که به پلیس حمله کنند باید در محاکم نظامی محاکمه شوند.
    • IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      باید اجازه مراسم جشن تولد فرزند مرده یک خانواده مسئله دار را نمیدادند
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      4 4
      ایران مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای)علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند . رونق اقتصاد _ رونق گردشگری _ ترانزیت کالا_ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    پلیس می توانست با تدبیر بیشتری و اجازه ورود اقوام نزدیک این کودک برای رفتن سرمزار او از این ۲قتل دلخراش جلوگیری کند.کمی انعطاف با مردم بهتر از این اتفافات ناگور بود
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      انعطاف با جماعت داعشی فتنه زن هرزگی که دنبال کشته سازی از مردم بی گناه هستند اگر خیانت نباشد عین حماقت است قبل از نظر دادن کمی فکر کنی بد نیست
    • محمد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      واقعا احمق تشریف داری یا دیگران را احمق فرض کردی تو از ترویست وحشی وخانواده ملعون که با دروغ های خودش باعث جنایت شده تا حالا ما ندیده بودیم ادم درست وحسابی برای مردهای که مرده بره جشن تولد بگیره وان را رسانه ای کنه حتما انجا برای تولد بچه مردش که خودش باعث کشته شدن شده قر و رقص امده الله اکبر واقعا اخر زمان شده
    • حسن IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      24 28
      همه این اشوب وبلواها وبغض وکینه ها اززمانی شروع شدکه عده ای نورچشمی خوانده شدند
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      6 113
      روزی نامه های اصلاح طلبان تهوع آور و ایضاً مزدورانی که در آن ها قلم فرسایی می کنند و برای خوشایند صهیونی ها و سایر اربابان شیطانی خود در اذهان مردم شبهه ایجاد می کنند، همان اراذل و اوباش هستند منتها از نوع یقه سفیدشان!!!!
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    72 12
    روزی چنان مجازاتشان می کنیم که در تاریخ بنویسند. قاتلان کودک کش
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    50 19
    توصیه میکنم چشمهاتون رو ببندید و به این فکر کنید که چه بخواهم و چه نخواهم من هم سرانجام باید برم تو یک قبر یک متری بخوابم شاید وجدانتون بیدار بشه و دست از سر شستشو مغزی مردم بردارید
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      فعلاً چیزی که واضحه اینه که نارسانه های دشمن مغزهای شماها حامیان فتنه زن هرزگی رو با اسید شستشو دادن
  • فرزاد IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    مادروپدرکیان پیرفلک بایداعدام شوند چون نقص اصلی تمام این اغتشاشات اینهاهستند.امنیت ملی مگر شوخی برداراست؟
    • اقوام کیان پیرفلک IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      به چه جرمی شما درخواست اعدام پدر و مادر داغدار را دارید یک لحظه خودتان را جای والدین کیان بگذارید، تنها راه کم کم کردن تنش در منطقه، ترساندن بختیاری های نترس نیست،باید با داغدیدگان همدردی و مهربانی کرد،با بگیر و ببند و امنیتی کردن منطقه، نتیجه معکوس میگیرید و مردم عصبی تر میشوند،باید روی آتش ،آب ریخت نه گلوله و بنزین.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      16 96
      در جواب اقوام کیان پیر فلک ۱درخواست اعدام درست نیست و باید محاکمه بشن چون کلا دارن به نظام اتهام بی سند میزنن ۲ موضوع را قوم و قبیله ای نکنید ۳ مادر مرحوم پیرفلک بعد از حادثه ای که برا فرزندش اتفاق افتاده داره از قاتلینی که خودشون اعتراف به تیر اندازی کردن حمایت میکنه بعد بقیه چطور با این خانواده باید همدردی کنن؟!!!
    • محمد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      9 93
      در جواب اقوام شیطان همه حرفهای این زن اشغال اگر دقت کنی کذب است وپس دستگیری ترویستها وقاتلها که از قضا از فامیلهای شما بودند میگه از طایفه ما قاتل نبوده وبراش وکیل میگیره وحمایت از یک جانی پس ای ملعون با اگاهی این نقشه ها را کشیده به حق پیامبر خداوند این گذاب را در این دنیا رسوا ودر آخرت به بدیترین شکل عذاب دهد که باعث کمراهی ساده دلان شده است
    • محمد IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      5 93
      بله درسته از آغاز ماجرا چنین حدس زده میشد که کاسه ای زیر نیم کاسه است و این یک برنامه از پیش تدوین شده است با مجازات شدید مادرو پدر میان درس عبرتی برای آینده باشید تا هربی سروپایی با آبروی نظام بازی نکند
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    6 42
    بهمن ۱۳۸۸ سازمانهای نظر سنجی آمریکا صحت نتیجه انتخابات ۸۸ را تایید کردند اگر مردم خبردار می‌شدند کار به اینجا نمی‌کشید اینها فقط حرف خارجیها را قبول دارند
    • لنگی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      11 2
      اونوقت این حجم از هوش و ذکاوت را از کجا به ارث بردی؟ به روباه میگن شاهدت کیه، میگه دمم
  • سجاد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    12 91
    لطفاً دستگاه قضا باید فوریت و بدون اغماض به جرایم مادر میان رسیدگی و گزارش مستند آن را از رسانه های جمعی پخش نماید.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    7 73
    با فراخوان ها که نمادپرستان هماهنگ میکنن بازی دهنده همه شما پرودگار هست از مرگ مهسا امینی که در تاریخ ۱۱ سمپتامبر افتاد تا بقیه فراخوان و آخرین فراخوان که در تاریخ ۲۰۲۳/۶/۱۱ میلادی و ۱۴۴۴/۱۱/۲۲ قمری افتاد مردم اسیر بازیچه غربی ها نباشید اونا طبق این تاریخ ها برای مناسبت های خود خونریزی میکنن
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    11 82
    این زن دروغ میگه این مادر این بچه نیست اگر هم باشه خودش کیان پیرفلک رو کشته این مهره دشمن هستش میخواد با این وسیله آشوب درست کنه به خدا این دلسوز این بچه نیست این دروغه
    • DE ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      75 4
      خیلی مرخصی ! برو روانشناس ...
  • ناشناس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 73
    زمستان می گذرد و روسیاهیش برای ذغال می ماند - حساب کتاب قبر فراموش نشود . دیدن روی منافقان در لحظه مرگ . . . !!
  • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    5 82
    این ن منافق تاحالا 3 نفر رابه کشتن داده تابیشتر آدم نکشته باید اعدام بشه
  • احمدرضا DE ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    71 15
    کمی انصاف داشته باشین فرزند این خانم کشته شده و داغدیده اینقدر سنگدل نباشید خودتون راربجای این خانواده بگذارید و نمک روی زخمیان نپاشید
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      6 64
      این بچه قاتل اصلی اش همین مادرش است ساعت 6 تیراندازی است زودتر برویم تماشا، عقل هم کاربردهای خودشو داره
  • GB ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 57
    وقتی مادره میخواد همینطورادامه بده اوضاع ازاین هم بدترمیشه میشه جنگ طایفه ای گوشی مادره روبگیرن خودش روهم تفهیم اتهام کنن که کارهای توباعث کشته شدن پسرعموش ویک پلیس وداغدارشدن خانواده عمو وخانواده وبچه های اون پلیس شده واخطاربهش بدن
  • GB ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    10 47
    صحبتهای اون خانم روگوش دادم میگفت همسرم فریادمیزد شیشه های ماشین هم بالابودن گفتم نترس چیزی نشده صدای اسلحه است گفت که اصلا نفهمیده بودم که تیرخوردن بعد بااینکه ندیده اینا کی تیرخوردن میگن مامورها بودن من دیدم تناقض داره حرفاش اگرندیدی کی تیرخوردن ازکجا دیدی که تیرشون زده
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      این مادر برا اثبات حرفش شاهد نداره بعد میخواد نفرات دیگه محاکمه بشند حرف خودشم بی اعتباره و خودش حامی اشوبگری هست
  • GB ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 4
    بالاخره پلیس تیراندازی کرده یا اون چندنفری که اسلحه داشتن وسط شلوغی وتیراندازی که حلوابهرنمیکنن بالاخره مبارزبودی خودت میرفتی نه بابچه هات بندازی به خطر
    • اهبرخان IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      6 49
      عمو کوجای کاری. تحقیقات گلوله شناسی و اسلحه شناسی نشان داده گلوله های که به مرحوم کیان پیرفلک برخورد کرده همان گلوله هایی است که از اسلحه مجاهد شلیک شده است منتها سود امروز مادر پیرفلک در نپذیرفتن این قضییه هست و بس.
  • GB ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 57
    براثرتحریکات پسرعموی بیچاره فداشد یکی دیگه هم کشته شد اشتباه کردی بابچت زدی به خیابون بچه رو به خطرانداختی الان توبچت میخواستی زن عموت هم بچشو میخواست بچه اونا مهم نیست
  • GB ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    20 3
    والا خوب شهدای ۵۷ وشهدای جنگ اینطوری نبودن مادراشون
  • مری IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    14 0
    همه یه روزمیمیرند اون بچه پدرش فوت شده اون مادرم بچش خدا لعنت کنه باعث و بانیشا یا علی کجای که بی اعدالتی بیداد میکنه
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 55
    کجای این مملکت مردم برای فرزند مرده جشن تولد می گیرن که اینا گرفتن؟! معلومه برای چی! همین که اتفاق افتاد
  • شاهد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 62
    این زن شباهتی به مادرداغدیده نداره بیشتر یک هند جگرخواره !!!مادر لر اهل پیامک بازی و فالوور و بی حجابی و این قرطی بازی‌ها نیست .این زن هیچ نسبتی با مادران لر تبار ندارد .
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 59
    مادر پیر فلک زن حر فیلم مختار را بازی می کند یک بی شرف خود فروخته
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 33
    اگر شهید شدن مامور نیروی انتظامی غموانوه بردلمان نشاند ومقصر اصلی را کسی که برای مرده جواز برگذاری اشوب .ببخشید جشن تولد!!!!!!صادرکرده میدانیم امازانجهت که نیروباتروریست برخورد وکار رایکسره واورابه نگهبان جهنم سپرد تا فردا دستگاه قضا بامماشات خون بدلمان نکند ومفسدین وخودفروخته های خارج هشتگ نه به اعدام وسلبریتیهای پست وکثیف راه خانه شهید براگذشت واصلاح طلبان پلید حمایت پنهان راه نیندازند دلمان راشاد کرد ونیروهای انتظامی توصیه میکنم درزمانی که اشوبگرانی که به بچه خود رحم نکرده انها را به مسلخ میبرند تجمعی صورت میگیرد دست روی ماشه هرکس اراده تعدی کرد مستقیم بدرک واصل واز جان خود حفاظت کنید ودل مردم راشاد کنید
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 32
    مرغ جوجه دار تااحساس خطر کند فوری جوجهها راصدازده بجای امن میبرد این مثلا مادر علیرغم اعلام خطر چون خود ازاشوبگران بوده بچه خود راعمدا به مسلخ برده تاقرباتی کند قاتل اصلی خود اوست د ربست هم که دراختیار دشمنان است هرنادانی میداند گرفتن جشن تولد برای یک نفله کهاز عجایب است بهانه برای ادامه اشوب است وصحبت مادر وداغ نیست نادان انانکه مجوز اشوب وفوت کردن به شمع وجود شهید قنبری راصادر کردند
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    22 6
    شما شیری را بیدار کردید که خوردتان میکند
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 25
    چرا کسی با این زن جویای شهرت برخورد نمی کند . گمان می کند با این هوچی گری ها رهبر زنان ایران می شود. زنان ایران بسیار هوشیارتر از ان هستند که فریب کسی را بخورند که به خون پسرش دنبال نام و رسم است.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    34 0
    درگیریها و تیراندازیهای منجر به شهادت کیان پیرفلک دوطرفه بوده اما تا امروز شماها فقط تیراندازی اوباش را در خیابانها منتشر کردید و حتی یک مورد تیراندازی پلیس را منتشر نکردید ضمن اینکه هیچکدام از اوباش دستگیر شده اقرار نکردند که عامل تیر اندازی به ماشین پیرفلک بوده اند
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      پلیس بین مردم تیراندازی نمیکنه نهایت اشک آور یا پینت بال تصاویر اوباش مسلح در حال تیراندازی با کلاش کافی نیست
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 30
    ایران بهشت تروریستهاست.همین روزنامه اعتماد با چنین عکسی روی صفحه هرجای دنیا بود توقیف میشد.هنوز جنبش فواحش رو جنبشی تروریستی عنوان نکردید و حامیانش رو تروریست.حامیانش باید سازمانی تروریستی شناخته بشن
  • علیق IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 32
    باید آنهایی محاکمه شوند که بالانشینند و اجازه برخورد قاطع با این اشرار را به مسئولین نمی‌دهند مگر نه امثال پدر و مادر کیان که عددی نیستند .
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 28
    احضار نشدن بگن کجا فهمیدن با آزادی اینها پلیس کشته نمیشه باج نمیدیم
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 27
    نباید بااحساس باقضیه برخورد کرد اشتباهات بزرگی رخ داده کهکاش انوقت که سیمارفت بررسی کند یک نفرخبره هم میرفت تا مسعله روشن شود اول انسان از مهلکه فرار میکند چرااین زن با دوکودک به سمت ان رفته .ازخاکریز بسیج ونیرو ردشده بدون برخورد وبه بیم دادن انها وقعی نگذاشته شاید به اشوب طلبان اعتماد کامل داشته ازهلال احمر همردشده تانزدیک اشوبگران رفته چرا دورزده کهاتفاقا کاری تحریک امیز بوده واشوبگ ران رابه شک میاندازد ازجلو خودرو گلوله خورده وقتی دورمیزده باز ازسمتی که طرف اشوبگران بوده گلوله خورده که نشان میدهد دورزدنش بخاطر تیراندازی بوده اندکی نیامده دم هلال اهمر متوقف شده وانها بکمک امدند اگر اینج به انها حمله میشد طبیعی ان بود کهنتنها توقف نکند که سرعت بگیرند وبعد از ان متوقف شود وباید از پهلو فقط گلوله میخورد تمام این ابهامات وان اشتباه بزرگ ورود به معرکه نشان از خطا واعتماد وسنخیت با اشوبطلبان دارد ومحاسبه غلط انها رابه مهلکه کشانده وخاکریزهای بسیج ونیرو را سالم ردکردهاند ودرمرکز که اشوب گران بودهاند گرفتار شده مجبور به برگشت شدند
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    فوت دردناک کیان ؟ این چه تیتریه همشهری زده ، از کی تا حالا کسی که بهش شلیک بشه رو میگن فوت کرده. شهادت یا قتل عبارات درست هستن.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعا فازتون چیه ؟شماها ک گفتین تروریست ها کیان پیرفلک ،کودک ایذه ای رو کشتن الان این خانواده شد تروریست ؟،در ضمن این خانواده و اقوام برای سالروز تولد فرزندشان میخواستند به قبرستان روستایی بیرون از شهر کوچک ایذه بروند ایا جرم است ک ماموران راه ورودشان را بستن و فضا رو امنیتی کردند؟اگر فضا امنیتی نمی شد اینا بدون دردسر به مراسمشان می رسیدند و این اتفاقات نمی افتد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس