کد خبر 1471842
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
نشست

کمیته چهارجانبه عربی نشستی را به ریاست عربستان سعودی درباره ایران برگزار کرد.

به گزارش مشرق، کمیته چهارجانبه عربی درباره ایران روز چهارشنبه در مقر اتحادیه عرب و در حاشیه یکصد و پنجاه و نهمین دوره نشست شورای اتحادیه عرب، نشستی را برگزار کرد.

این کمیته متشکل از عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین به اضافه «احمد ابوالغیط» دبیر کل اتحادیه عرب است.

بنابر گزارش وبگاه «الشروق»، در نشست این کمیته موضوعات مربوط به ایران و مقابله با آنچه دخالت‌های ایران در امور داخلی کشورهای عربی خوانده شد، مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 0
    ضعیف که باشی همه بهت دستور نیدند و بی احترامی می‌کنند
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 3
    نتیجه آمریکا ستیزی و غربستیزی رو دار شدن باکو و بحرین هست ! یکی نیست بگه مبارزه با آمریکا و اسراییل به ایران چه مربوط...
  • علی افصحی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 0
    در حالتی که رژیم صهیونیستی اعراب فلسطینی را تحت ظلم خود داشته و هرروز خانه ها را ویران و جوانان را شهید و اسیر می کند چهار کشور عربستان مصر، بحرین و امارات که تحت اشغال قبایل اعرابی یعنی تربیت نشده و بیابانی و وحشی اند،به جای اسرائیل غاصب علیه ایران اسلامی که بیشترین خدمت را در فتنه داعش به کشورهای عربی کرد، نشست برگزار کرده اند و در مقابل هر چهار کشور تحت ریاست قبایل وحشی دست دوستی به رژیم صهیونیستی داده و برای عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر به هر ذلتی تن می دهند.چهار کشوری که در آن صندوق میوه شناخته شده تر از صندوق انتخابات است و هر چها کشور خشن ترین و بدوی ترین شکل حکومت را بر ملت های مظلوم خود تحمیل کرده اند مصر با کودتا ، عربستان با خشونت سلطنتی سلاطین فاسد و جلاد، امارات و بحرین هم که فبایل ضد دین و ضد انسان بر آن حکومت دارند این حکومت های ذلیلی که حلقه به گوش شیطان بزرگ آمریکا و غرب وحشی اند نه تنها نسبت به اعمال ننگینشان بازخواست نمی شوند بلکه به شدت حمایت شده و با انگشت اشاره آن ها علیه ایران اسلامی نشست های دشمنانه و البته بی ثمر برگزار می کنند. قرآن در سوره توبه آیه نود و شش اعراب بادیه نشین وحشی حاکم بر این چهار کشور را این گونه می فرماید «الاعراب اشد کفرا و نفاقا اعراب بیابانی در کفر و نفاق از سایر ملت ها سخت تر و دگم ترندو «اجدر الایعلموا حدود ما انزل الله علی رسوله و نادان تر از همه نسبت به اصولی است که خداوند به پیامبر خدا نازل کرده است»و همین نادانی و جهل مرکب این چهار کشور به آورده های پیامبر اکرم است که آن ها را ذلیل در برابر شیطان بزرگ آمریکا و جلاد در برابر ملتشان و مزاحم در برابر ایران اسلامی، کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس