کد خبر 1451067
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰
ردمی 12C رونمایی شد؛ گوشی ۱۰۰ دلاری با نمایشگر ۶٫۷۱ اینچ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

ردمی ۱۲C آخرین گوشی سال ۲۰۲۲ شیائومی است که قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد و حسگر اثر انگشتش روی جزیره‌ی دوربین پنل پشتی تعبیه شده است.

به گزارش مشرق، شیائومی در آخرین روز از سال ۲۰۲۲ گوشی پایین‌رده‌ی جدیدی از طریق برند ردمی رونمایی کرده است که با نام Xiaomi Redmi ۱۲C شناخته می‌شوند و مبتنی‌بر همان فرمول جواب‌پس‌داده‌ی گوشی‌های اقتصادی است. گوشی‌های اقتصادی شیائومی سخت‌افزار خوبی در ازای قیمت منطقی ارائه می‌دهند و این گفته برای ردمی ۱۲ سی نیز صدق می‌کند.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، گوشی ردمی ۱۲C تا حد زیادی مشابه گوشی‌های سری ردمی A۱ است که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شدند. این دستگاه اقتصادی در پنل پشتی جزیره‌ای مستطیلی برای دوربین دارد که میزبان دو لنز مجزا و فلاش LED است. نکته‌ی جالب این است که در جزیره‌ی دوربین، حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود.

ردمی ۱۲C در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. ردمی جزئیات دوربین ثانویه را اعلام نکرده است. احتمالاّ این دوربین برای عمق‌سنجی صحنه‌ها کاربرد پیدا می‌کند. ردمی ۱۲C در بالای نمایشگرش میزبان دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است.

گوشی ردمی ۱۲C رونمایی شد +عکس

در بخش جلویی ردمی ۱۲C شاهد نمایشگری با بریدگی قطره‌ای هستیم. این نمایشگر بزرگ ۶٫۷۱ اینچ از نوع LCD است، وضوح HD دارد و به روشنایی ۵۰۰ نیت دست پیدا می‌کند. شیائومی می‌گوید نمایشگر گوشی جدید ردمی دارای نسبت تصویر ۲۰٫۶:۹ است.

ردمی ۱۲C از پردازنده‌ی Helio G۸۵ مدیاتک و چهار یا ۶ گیگابایت رم LPDDR۴X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی فلش eMMC ۵.۱ استفاده می‌کند. وزن ردمی ۱۲C به ۱۹۲ گرم و ضخامتش به حدودا ۸٫۷۷ میلی‌متر می‌رسد.

ردمی ۱۲C به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات مجهز است. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و بلوتوث ۵٫۱ مجهز است. ردمی ۱۲C با رابط کاربری MIUI ۱۳ در دسترس قرار می‌گیرد.

کانفیگ پایه‌ی ردمی ۱۲C با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برچسب قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۱ دلار) را یدک می‌کشد. قوی‌ترین کانفیگ گوشی با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه می‌شود. در حال حاضر ردمی ۱۲C منحصربه‌ بازار چین است.

گوشی ردمی ۱۲C رونمایی شد +عکس

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس