تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در یک باشگاه فوتبال کرمانی

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزئیات تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این رابطه چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

وی اعلام کرد: تخلفات صورت پذیرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضائی استان کرمان تشکیل شده بود.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: در این رابطه همچنین روز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضائی استان احضار و دعوت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضائی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضائی بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جایگاهی برخورد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    این هم از استان پرمدعای ثروت در کشور
  • فوتبال سراپا فساد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    8 0
    حیف این همه وقت و هزینه **** برای این فوتبال سراپا فساد
  • زالوها روی چمن IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 0
    فساد و دستمزد نجومی بازیکنان از جیب مردم مظلوم !!! حیف وقت و هزینه کشور که برای این باشگاههای سرطانی فوتبال و بازیکنان فاسد ، تلف شود !! قرمز آبی زرد سبز بنفش و .... فرقی ندارد ... همه سرطان و فساد ....
  • ارتزاق از خون مردم IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 0
    این باشگاههای سرطانی فوتبال کلا باعث دردسر و هزینه کلان ملی هستند !! >>>> این کانونهای فساد چه نفعی برای کشور داشته اند ؟!!! >>>> بازیکنان فاسد نجومی >>> ارتزاق از خون مردم >>>> هواداران بی ادب مانند خود بازیکنان >>>>
    • DE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 8
      زود تهمت نزن
    • حقیقت محض IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      6 0
      دستمزد چند میلیاردی یک فوتبالیست برای هشت ماه را خبر ندارید ؟!!! ::::: حقوق ماهانه من و شما چقدر است :::: امسال حقوق ماهانه یک کارگر ده میلیون است :::: نام این قضیه چیست ؟!!! :::: یعنی طرف ماهانه به اندازه صد کارگر ، دویست زحمتکش حقوق میگیرد !!! :: ::
  • هواداران خجسته دل !! IR IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    7 0
    چه هواداران با حالی داریم !! >>>> ما میخوریم >>> شما دعوا کنید >>> ÷÷÷÷÷÷ ممنون
  • سونامی خصوصی سازی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 0
    سازمان ویرانگر خصوصی سازی اگر توان دارد ، مردم و دولت را از شر این باشگاههای مملو از بازیکنان نجومی بگیر فاسد رها کند . وگرنه فروش ارزان و حراج ابلهانه کارخانه های فولاد ، پالایشگاهها ، نیروگاهها ، پتروشیمیها و معادن بی نظیر دولتی که هنر بزرگی نیست !! و باید بدانیم که همان واگذاریهای اشتباه صنایع و معادن ثروتساز دولتی ، عامل اصلی از دست رفتن درامدهای دولت و کسری بودجه و تورم کمر شکن امروز است .
  • حقیقت IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 0
    هدف اصلی مدیران شرکتهای ثروتمند از تاسیس باشگاه فوتبال ، سو استفاده است !! ......... فولاد مبارکه - ذوب آهن - گل گهر - مس سرچشمه - همه همین است !!!! .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس