کد خبر 994278
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
نکونام

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: درباره بازی امروز باید بگویم می دانستیم بازی سنگینی داریم چون این تیم را آنالیز کرده بودیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو گفت: در ابتدا از اینکه در نشست خبری قبل از بازی غایب بودم از شما عذر خواهی می‌کنم. درباره بازی امروز باید بگویم می دانستیم بازی سنگینی داریم چون این تیم را آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: من به یحیی گل‌محمدی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم اما بازی امروز در کنترل ما بود. ما در سه بازی قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم و حتی مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است خیلی خوب بازی کردیم و آنها نتوانستند کاری انجام دهند. در آن بازی من شش بازیکنم را نداشتم. امروز مقابل شهرخودرو هم همین کار را کردم و به لیاقتی که داشتیم دست پیدا کردیم. 

وی ادامه داد: من به یحیی گل‌محمدی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم اما بازی امروز در کنترل ما بود. ما در سه بازی قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم و حتی مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است خیلی خوب بازی کردیم و آنها نتوانستند کاری انجام دهند. در آن بازی من شش بازیکنم را نداشتم. امروز مقابل شهرخودرو هم همین کار را کردیم و به لیاقتی که داشتیم دست پیدا کردیم. جا دارد که از هواداران‌مان تشکر کنیم. چرا که بالاخره به حق خودمان رسیدیم هرچند دیر. امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم هرچند که امروز ما چهار بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم.

بیشتر بخوانید:
 

شکست خانگی شهر خودرو برابر فولاد در یحیی‌تایم!

نکونام در خصوص عملکرد داوری هم تصریح کرد:‌ نباید از من چنین سؤالی بپرسید اما داوری خوب بود و باید بگویم که کوپال ناظمی از داوران خوب ما است که امروز خیلی خوب قضاوت کرد. هرچند که شما به جای مسائل فنی از من درباره داوری پرسیدید.

سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه آیا قولی برای قهرمانی یا سهمیه‌ آسیایی داده است، تصریح کرد: از روزی اولی که آمدم هیچ قولی ندادم و گفتم که برای جایگاه خوب تلاش می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که عملکرد خوبی داشته باشیم و بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. می‌دانید که شش تیم بالای جدول چه شرایطی دارند و ما حتی نمی‌توانیم به آنها نزدیک شویم چرا که قراردادهای آنها بالا است. ما در تیم‌مان بازیکن میلیاردی نداریم اما به شش تیم بالای جدول حتی نمی‌شود نزدیک شد. اگر همه باشگاه‌ها قرارداد‌شان را منتشر کردند ما هم این کار را خواهیم کرد. اما من می‌گویم که به جز بازیکنان خارجی هیچ بازیکن میلیاردی نداریم. ما از روز اول فقط تلاش کردیم و برای ارائه بازی‌های بهتر فقط باید تلاش کنیم، تلاش کنیم و تلاش کنیم. 

نکونام عنوان کرد:‌ ما آنالیز خوبی انجام دادیم و خوب بازی کردیم اما هیچگاه اعتراضی نداریم. در بازی قبل باید برای ما یک پنالتی می‌گرفتند و حتی می‌توانستیم با آن پنالتی برنده شویم اما در این بین برخی صحبت‌ها انجام می‌شود که درست نیست ما باید به آینده فکر کنیم و دیگر درباره گذشته حرف نزنیم. ما فقط تا فردا برای این برد جشن می‌گیریم و بعد از آن برای بازی با پیکان آماده خواهیم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس