کد خبر 903956
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
مسکن/ شمال تهران

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان سه خوابه در مناطق مختلف شهری تهران طی مهر ماه ۹۷ است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    مش غلامرضا سوفور محل ما در تهران چند ماه حقوقش بگذارد می شود 10 متر این قیمتها مثلا 100 سال حفوف ایشان می شود ...!!!!!!!!
  • مسعود IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 1
    من یک کارشناس بخش صنعت هستم و چندین سال هست درمنطقه نارمک زندگی می کنم . در ارتباط با قیمت مسکن چون از سال 86 تصمیم به خرید آپارتمان گرفتم و در سال 90 آپارتمان خریدم و پس از آن مجدد به تعویض منزل نمودم تقریبا 10 سالی ست که با املاک و بازار مسکن در ارتباط نزدیک هستم . البته این مقدمه صرفا برای اثبات نزدیکی اندیشه اینجانب با عوامل گرانی مسکن هست. در وهله اول با تناسب قیمت آپارتمان سال 97 نسبت به سال 96 ( حداقل قیمت آپارتمان در منطقه 7 متری 4 توان و الان 8 تومان قیمت دارد ) اگر خوشبینانه تنها 100 درصد افزایش قیمت را در نظر بگیریم با توجه به گرانی مصالح آنهم با افزایش میانگین 40 درصدی .!! می ماند 50الی 60درصد باقی مانده (درمرداد96 قیمت تیر آهن 12 وزن 125 برابر 249000 و قیمت همان تیرآهن در شهریور 97 برابر 327000 یعنی افزایش 33 درصدی طبق اعلام آرشیو یکی از معتبرترین سایتهای قیمت فلزات در ایران می باشد ) . مضاف براین دلالهایی را می شناسم که ساخت و ساز 80 درصد یکی از محله های نارمک تنها در دست 5 الی 10 نفر دلال و بساز و بفروش هست . که ماه به ماه قیمتهای آپارتمان منطقه را طبق سلیقه خود و بدون هیچ محاسباتی و قانون درستی افزایش می دادند تا کار بجایی رسیده که آپارتمان در پایینترین این منطقه به متری 8 تومان رسیده ... چه کسی مقصر است ؟افزایش بی رویه قیمت مصالح و مشکلات مربوط به تورم؟ دلال یا همان بساز و بفروش ؟ یا عدم نظارت دقیق بر اینگونه اعمال سلیقه در بازار؟ یا عدم وجود قانون نظارت بر قیمتهای بازار مسکن؟ ... من که می گویم همه موارد ..!! شما چطور ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس