آغاز برگزاری دوره آموزشی احکام کاربردی عملیات بانکی بدون ربا ویژه روحانیون دوره آموزشی احکام بانکی بدون ربا ویژه روحانیون از تاریخ از 23 دی ماه 1396 توسط مرکز آموزشهای کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه

در این دوره آموزشی که به مدت 40 ساعت و در طول یک هفته در محل دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در شهرک پردیسان برگزار می شود تعداد 30 نفز از طلاب و روحانیون برادر و خواهر که اغلب آنها ساکن شهرک پردیسان هستند

به گزارش مشرق، دوره آموزشی احکام بانکی بدون ربا ویژه روحانیون از تاریخ از 23 دی ماه 1396 توسط مرکز آموزشهای کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و با همکاری علمی موسسه آموزش و تحقیقات کاربردی فقه اقتصادی طیبات آغاز شد.


در این دوره آموزشی که به مدت 40 ساعت و در طول یک هفته در محل دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در شهرک پردیسان برگزار می شود تعداد 30 نفز از طلاب و روحانیون برادر و خواهر که اغلب آنها ساکن شهرک پردیسان هستند شرکت می نمایند.


این دوره آموزشی که به منظور دانش افزایی و موضوع شناسی روحانیون مبلغ برگزار می شود ضمن بیان کاربردی وجوه فقهی قانون عملیات بانکی بدون ربا، برخی از چالشهای شرعی – اجرایی این قانون مورد بررسی قرار می گیرد و نقش روحانیون در برون رفت از این چالشها تبیین می گردد.


این دوره که با حضور اساتید موسسه فقه اقتصادی طیبات حجج اسلام جواد عبادی، صمد ایمانی ملکی و احمدرضا صفا برگزار می گردد، با برگزاری آزمون کتبی و اعطای گواهی پایان دوره به اتمام خواهد رسید همچنین به برگزیدگان دوره هدیه ای از طرف مرکز آموزشهای کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه اهداء خواهد شد.


روحانیون علاقمند به شرکت در کلاسهای آتی این دوره ها می توانند جهت ثبت نام عدد 7 را به سامانه پیامکی 30001363000682 ارسال نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس