کد خبر 779209
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
افشای اسناد همکاری آمریکا و داعش + عکس

تصاویر هوایی منتشر شده از شمال دیرالزور در سوریه نشان می‌دهد که نیروهای ویژه آمریکا به راحتی می‌توانند در مناطق تحت کنترل تروریست‌های داعش رفت و آمد کنند و هیچ احساس خطری نداشته باشند.

گروه تصاویر ماهواره‌ای مشرق- وزارت دفاع روسیه ۱۱ عکس هوایی از حضور آمریکا و ادوات نظامی این کشور در مقر داعش در دیرالزور را منتشر نمود. بر اساس این عکس‌ها تروریست‌ها مجهز به تجهیزات جنگی امریکایی هستند. در تصاویری که از تاریخ ۸ تا ۱۲ سپتامبر از محل استقرار تروریست‌های داعش گرفته شده، تعداد زیادی ازتجهیزات نظامی امریکایی به عنون مثال ماشین "Hammer"، تجهیزاتی که نیروهای ویژه امریکایی از آن در سوریه استفاده می‌کنند، دیده شده است. در منطقه‌ای که تجهیزات و خودروهای نظامی آمریکا قرار دارند، هیچ گونه علایمی از درگیری‌های مسلحانه دیده نمی‌شود.

به نقل از وزارت دفاع روسیه، نیروهای ویژه امریکا در حمایت از نیروهای سوریه بدون هیچ گونه ممانعت می‌توانند از مناطق تحت کنترل داعش عبور کنند. این نیروها بدون مقاومت تروریست‌ها در امتداد دریای فرات به طرف دیرالزور در حرکت‌اند. در نتیجه می‌توان گفت که نیروهای ویژه امریکا به راحتی می‌توانند در مناطق تحت کنترل تروریست‌های داعش رفت و آمد کنند و هیچ احساس خطری نداشته باشند. مشرق منتخبی از این عکس‌ها که توضیحاتی به زبان روسی دارد را منتشر می‌کند؛ در این عکس‌ها به بعضی از خودروهای نظامی ارتش آمریکا یعنی "هامر" (Hammer) و "کوگار" (Cougar) اشاره شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قاسم IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    1 19
    مگه اینا همون هاموی های غنیمتی داعش از موصل نیست ؟ تعدادشون از هزار بیشتر بود و خیلیشون به سوریه برده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس