تصاویر ماهواره ای میانمار

ارزیابی خسارت توسط جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که در بیست روز اخیر ۶۲ روستای مسلمانان در استان راخین هدف حملات سنگینی قرار گرفتند و این روستاها یکی پس از دیگری در حال نابودی و سوختن هستند.

گروه تصاویر ماهواره‌ای مشرق- موج جدید خشونت‌ها در میانمار توسط ارتش این کشور علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در استان راخین شروع شده و هر روز بر شدت آن افزوده می‌شود. آنالیز جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد ۶۲ روستا در شمال استان راخین در میانمار، در فاصله زمانی۲۵ آگوست تا  ۱۴ سپتامبر (سوم تا بیست و سوم شهریور) هدف حملات سنگینی قرار گرفتند. در این تصاویر ماهواره‌ای مشخص شده است که ساختمان‌های ۳۵ روستا به‌صورت گسترده نابود شده‌اند، و همچنین در زمان تصویربرداری ۲۶ روستا در حال سوختن در آتش‌بودند.

ارزیابی خسارت (damage assessment) توسط تصاویر ماهواره‌ای از ۳۵ روستای مورد حمله قرار گرفته، نشان می‌دهد که ۶ روستا به‌طور کامل نابود شده‌اند و تعداد کل ساختمان‌های نابود شده به عدد ۹۴۸ می‌رسد. روستاهای مسلمانان در میانمار یکی پس از دیگری در حال نابودی و سوختن در آتش افراط بوداییان و ارتش این کشور هستند. نقطه‌های قرمز روی تصاویر، نمایانگر منازلی است که به طور کامل نابود شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    10 0
    مرگ مدعيان حقوق بشر
  • عبدالله IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 0
    خدایا ماناتوانیم ونیروهای شیطانی مارا محاصره کرده اند وانسانیت مازیرسوال رفته الهی مارا مددرسانت رابرسان زیرادشمنان آنقدرزیادندکه جزیاری تومارا به ساحل نجات نمیرساند . بارالها ماراببخش ومنجیت رابفرست . الهی ظلم وبیداد درسرتاسردنیاازحدگذشته است واین امتحانات برای ما سنگین است ودردورنج ماازحدگذشته مراوماراببخش وهدایت کن واین ظلم وستم ها راپایان بخش . آمین یاالرحم الراحمین
  • حسن IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    دولت چین از ارتش و دولت میانمار حمایت کرد و اقداماتشون رو در راستای مبارزه با تروریسم ستود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس