نقشه حماه

در حال حاضر نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و سوری در آستانه آزادی شهر هستند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حماه حاکیست، نیروهای سوری و مقاومت از صبح امروز عملیاتی را از محورهای «صوران، پل شمال غرب شهرک معردس، منطقه المطاحن و ایستگاه قطار» علیه مواضع تروریست های جبهه النصره و سایر گروه های تروریستی مستقر در شهر راهبردی «طیبة الامام » آغاز کردند و دقایقی موفق شدند  بخش مرکزی، شرقی و جنوبی شهر را به طور کامل آزاد کنند و حدود 46 تروریست از جمله چند فرماندهان برجسته گروه تروریستی «جیش العزه » به نام های «ساهر الصالح،محمد جلاد» را کشته و  تعدادی دیگر را زخمی کنند.

در حال حاضر نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و سوری در آستانه آزادی شهر هستند.

شهر راهبردی «طیبة الامام» از مهمترین مسیرهای امداد رسانی تروریست ها از جنوب ادلب به شمال استان حما محسوب می شود و از بزرگترین پایگاه ها تروریست ها بخصوص جبهه النصره محسوب می شود.
 

این شهر راهبردی همچنین شهرهای راهبردی «صوران، معردس، اللطمانة، حلفایا و خطاب» را در شمال استان حماه به هم متصل می کند.

در صورت پاکسازی این شهر راهبردی عملیات نیروهای مقاومت برای پاکسازی مناطق مهمی از جمله «بویضة،ایستگاه دفاعی السمان،مصاصنه،زور ابوزید و ارتفاع الناصریظ» آغاز خواهد شد.

منابع میدانی در شمال استان حماه در گفت وگو با مشرق اعلام کردند: عناصر تروریستی در حال فرار از شهر هستند و احتمال آزادی این شهر تا ساعتی دیگر وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس