کد خبر 596811
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

فیات ۵۰۰ ریوا برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ تولید شد، به کمک شرکت motorising ایتالیا توسعه و به سرعت تبدیل به یک مدل خاص و پرفروش شد . مدل جدید به سرعت در حال شد و با شروعی مجدد با قدرت بیشتر وارد بازار شده است.

به گزارش مشرق، فیات ۵۰۰ ریوا مدل ۲۰۱۷ در بحث داخل کابین دارای داشبورد های جدید و قطعات داخلی جدید است.دسته دنده چوبی از جنس ماهون و داشبورد و تزیینات با تریم چوب است.در اصل فیات ۵۰۰ ریوا ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و هنر است.  سقف جمع شونده خاص  و  جدید و اضافه شدن آینه با روکش کروم ، رینگ آلیاژی ۱۶ ” اینچی ۲۰ پره ، چوبی در پانل های کناری درب و بر روی داشبورد،پوسته کربنی داشبورد  فوق سبک،اهرم دستگیره دنده اسپرت،صندلی چرم،صندلی سرد و گرم کننده   و کمربند ایمنی هوشمند  از مکانات داخلی این خودرو هستند.

فیات ۵۰۰ ریوا مدل ۲۰۱۷ در زیر کاپوتش از موتور های   بنزینی ۱.۴ لیتری با توان ۱۰۰ اسب بخار ،بنزینی ۰.۹ لیتری ۲ سیلندر توربوشارژ با قدرت تولید نیرو های  ۸۰، ۸۴ و ۱۰۴ اسب بخار، موتور دیزلی ۱.۳ لیتری توربوشارژ با توان تولید ۹۵ اسب بخار بهره می برد.این موتور ها بسته به قدرت مجهز به  گیربکس ۵ یا ۶ سرعته اتوماتیک هستند.

{$sepehr_album_41947}
arvandplak_ netcarshow

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • saeed ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    به پراید میرسه امکانتش؟
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    حالا ما باید همون پرایدمونو بفروشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس