کد خبر 1423819
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
اعتصاب کارگران راه آهن در انگلیس

در بحبوحه آشفتگی‌های اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، هزاران کارگر راه‌آهن در این کشور دست به اعتصاب زدند.

به گزارش مشرق،‌ آن‌ها می‌گویند هم‌زمان با اینکه کشورشان شاهد بدترین نرخ تورم (۱۰ درصد) در ۴۰ سال اخیر بوده است، باید حقوق‌ها افزایش یابد تا پاسخگوی افزایش هزینه‌های زندگی باشند. مسئله اعتصاب کارگران راه‌آهن در انگلیس موجب شده تا اختلالات بسیاری در رفت‌وآمد و سفرها به وجود بیاید و بدین ترتیب مسافران متعددی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد با توجه به اعتصابات مختلف و شرایط بد اقتصادی در انگلیس، زمستان دشواری در انتظار این کشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    4 1
    اینا با تورم ده درصدی دست به این کارها میزنند اگه مثل ایران تورم شصت درصدی داشتند چکار میکردند .تازه قدرت خریدشان خیلی خیلی بالاتر از ایرانی ها است .
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      2 2
      اونجا حقوق ها هرسال افزایش پیدا نمیکنه. وقتی میگن تورم ده درصد یعنی واقعا ده درصد از قدرت خرید کم شده. انقدر هم قسط و وام دارن و دولتها تا خرخره در قرض فروبردنشون که قدرت خریدشون هم بالا نیست. دولت امریکا چندسال پیش یه ماه حقوق نداد و همه به مفلسی افتاده بودن و تو صف غذای رایگان بودن
    • ناشناس IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      1 2
      به هر فیمتی میخواید تورم سرسام آور تیران رو توجیح کنید؟خجالت بکشید....در ایران هم دولت دست از جیب مردم در بیاره،نمیخواد حقوق اضافه کنند...از محل نرخ ارز و بورس و....مردم بیچاره شدند دیگه...کدام افزایش حقوق موثر بوده؟
  • علی افصحی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    2 1
    در فرانسه پلایشگاه ها ، در آلمان صنعت هوایی ، در انگلیس صنعت ریلی و... اعتصاب سراسری کرده و افلاس و ورشکستگی از سر و روی غرب وحشی و آمریکا می بارد آن وقت احمق های درجه یک حاکم بر آن ها هی بر طبل تحریم می کوبند و رندهای فاسد و بی حیا و البته مفت خور فراری از ایران اسلامی هم ذلیلانه اسلحه تحریم از کار افتاده آنها را هی روانکاری می کنند. جالب این رسانه های مزدور فارسی زبان خائن اعتصابات واقعی درغرب وحشی را ندید گرفته در عوض برای تداوم مواجبش ،از مغازه های ایران در هفت صبح تصویر خیالی اعتصاب تهیه پخش می کند.به فرمایش امام سجاد الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس