عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۲۲ شهریور

سیمان ارزان شد/ میانجی در تهران/ توافق مشروط با آژانس/ یک سوم شمال ویلا شد/ پایان محدودیت تردد شبانه/ بازهم از عذرخواهی خبری نیست/ لغو روادید بین ایران و عراق برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    4 13
    خدارو شکر برای اولین بار بعد توافق ایران و 5+1، هیچ روزنامه اصولگرایی دلواپس نشد.
    • رامین US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      12 2
      جناب 8:37، دانشمند محترم ، این یک توافق فنی عادی با آژانسه، چه ربطی به توافق با 5+1 داره؟!!!! جایی سیمان شد؟!!! غنی سازی کاهش یافت؟!!!! دولت محبوبت که مصوبه مجلس را مضر می دانست، ولی دولت جدید کاملاً منطبق با مصوبه مجلس عمل کرد، در ضمن کسی با اصل توافق مشکل نداره، مشکل دولت قبل این بود که حتی شروط نه گانه رهبر انقلاب را هم رعایت نکرد واعتراض ها به نحوه توافق آنها با غربی ها بود که تضمین های لازم را هم نگرفتند. این بدیهیات را فهمیدی یا بیشتر واست توضیح بدم؟!!!!!!
    • حمید US ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      10 2
      خطاب به 8:37،حق داشتند دلواپس باشند، چون بعد از برجام چند نفر از تیم مذاکره کننده جاسوس از کار درآمدند و شروط رهبری هم رعایت نشد. کسی به اصل توافق با غربی ها اعتراض نکرد جناب، بلکه به نحوه این توافق و عدم گرفتن تضمین های لازم واینکه چرا ایران ابتدا تمام اقدامات عملی اش را با سرعت انجام داد و سپس منتظر اجرای تعهدات غربی ها شد، اعتراض داشتند، در ضمن الان توافقی با 5+1 انجام نشده، بلکه صرفاً با آژانس یک توافق فنی شده، مثل همین توافق با گروسی در دولت قبل هم انجام شد و اتفاقاً اعتراض خاصی هم صورت نگرفت. بهتره کمی اطلاعاتت را بالا ببری و مسائل را هم با هم قاطی نکنی، هر گردی گردو نیست.
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 1
      واقعا. حالا لال شدن. با یه عکس می‌گن ایران مشتش را باز نکرد؟! کجا رفتید؟ بازم که تصاویر ذخیره میشه و هر وقت خواستن بهشون بعد توافق میدید یعنی عملا چیزی از دست نمیدن اما ما چی ضرر این دو سال رو می دن اندازه یه دلار؟! انفعال حالا شد اقتدار؟!
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    4 15
    چی شده الان صداتون در نمیاد و یقه پاره نمیکنید واسه توافق با آژانس همین چند سال پیش واسه همین مورد کفنپوش شده بودین دلواپسان نازنین
    • سعید US ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      10 2
      خطاب به 9:11، چرا قیاس مع الفارق می کنی؟!!! اتفاق خاصی افتاده؟!!! توافق ایران با آژانس یک توافق فنی عادیه و کاملاً هم منطبق با مصوبه مجلس شورای اسلامیست، ایران هم قرار نیست فیلم دوربین ها را در اختیار آژانس قرار دهد ، بلکه صرفاً حافظه قدیمی دوربین ها با حافظه جدید جایگزین می شود و حافظه قدیمی هم پیش ایران می ماند، کسانی که به توافقات پیشین اعتراض نی کردند، با اصل توافق مشکلی نداشتند، بلکه به نحوه توافق لیبرالها با غربی ها معترض بودند، بعدً هم دیدیم برخی از افراد تیم مذاکره کننده مثل دری اصفهانی جاسوس از کار درآمدند.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      1 2
      سعید عزیز . توافق یک امر کاملا طبیعی و منطقی میتونه باشه صرفا رفتار رسانه ها هست که منطقی نیست در زمان توافق تمدید یک ماهه دولت روحانی مطالب روزنامه وزین کیهان رو بخونین و با لان مقایسه کنین . ثانیا اگر اون توافق لیبرال و غربی هست زیبنده این دولت نیست که راه دولت لیبرال رو پیش بگیره و دنبال توافق باشه مجددا بهترین کار خروج از هر توافقی مثل آمریکا نیست ؟
  • حکیم IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    8 1
    روزنامه آفتاب ، دلواپس حقوق مردم شده ... واقعا اگه صداقت در گفتار داشته باشه ، بره پیگیر ۸ سال نابود شدن اقتصاد مردم بشه... اردوگاه سیاست زده ها ، افغانستانو تیتر کردن ، چون ایران در حال حاضر هیچ سودی به حالشون نداره ... راستی الان روحانی کجاست؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    تیتر رسالت بیست
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 2
    قالیباف یادت هست قانون لغو تحریم ها رو ۲۴ ساعته به روحانی ابلاغ کردی ، سه ماه گذشت تحریمی لغو نشد ولی اژانس به اطلاعات دسترسی پیدا کرد حالا کی باید محاکمه بشه؟ بدون شک شما ها ؟؟ دو سال ملت رو سرکار گذاشتید تا دوستانتان قدرت رو در دست بگیرن ، ر،
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    حالم از حزب محوری به هم می خوره ... مثل تسترهای بعض سایت ها و روزنامه ها ...
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 1
    تیتر آفتابه خیلی باحال بود طرح مال دولت روحانیه انتظار داره دولت خاضر بگه من غلط کردم!!
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    مواظب سنگ - کاغذ-قیچی باشیم بازنده نشیم (کاغذ غلبه میکنه بر سنگ)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس