کد خبر 1253354
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
قاتل زنجیره‌ای در میان مردم

مشهد این روزها حال خوبی ندارد؛ سایه کرونا بر سینه شهر سنگینی می‌کند اما هنوز خبری از تعطیلی مشهد نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 2
    زمانی که این بیماری شروع نظر بر این بود که کشورهایی همچون چین و هند بدلیل جمعیت بالا و فقر با خسارت‌های شدیدی روبرو خواهند شد و شاید حتی دوران پسا کرونا را نبینند اما اکنون نظر بر این است که کشورهایی همچون ایران و کره شمالی بدلیل سیاسی کاری و فشارهای تحریم جهانی و مدیریت نالایق حکومتی (بیشتر در مورد ایران)دوران پسا کرونا را نبینند حقیقت تلخ این است نوع نگاه حکومتی در مورد ایران چند صد سال است بیکشل بوده و با تفکر نوین کشورداری فاصله زیادی دارد یک روز قحطی ناشی از جنگ جهانی و روز دیگر بیماری کرونا جمعیت را بشدت کاهش داده احتمال وقوع جنگ داخلی حمله دشمن خارجی قحطی گسترده آشوبهای خیابانی غارت اموال مردم فرقه بندی و تشکیل دسته بندی مذهبی و جنگ مذهبی در اینده نزدیک و همه اش بخاطر حکومت نالایق و غیر کار امدبسیار زیاد است حکومتی که داعما خود را در مخمصه می اندازد و فکری برای خروج ندارد و همیشه ماریخولیای ترس از آینده را دارد پایان داستان این کشور در اینده نزدیک دنیا با کسی تعارف ندارد
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      اتفاقا جهت اطلاع شما کره شمالی اساسا کرونا را به کشورش راه نداد. ایران هم دارد دقیقا اجازه دادن به چند صدایی و فعالیت امثال شما ضربه می خورد. من هم قبول دارم لایق ترین مدیر تاریخ ایران خلخالی بوده است که تا او بود هیچ یک از چیزهایی که گفتی اصلا در ایران مطرح نبود.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    2 0
    مشهد رسیده به فاجعه. وجدانا جلوی مسافر برای زیارت و سیاحت رو یه ده روزی بگیرید تا کمی روند کندتر شه. کاری کنید بچه های خبرنگار مشرق نیوز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس