کد خبر 1248543
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
جاده چالوس همچنان مسدود است

طبق تصاویر دوربین‌های راهداری، ورودی جاده چالوس توسط پلیس راه همچنان مسدود شده و ترافیک در محدوده بیلقان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    26 1
    جاده چالوس بستن اونوقت هراز و فیروزکوه بازه هر چی تهرانی ریختن شمال، خودتون مسخره کردید
    • علـی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      10 3
      عزیز برادر! چرا همه مسافران رو تهرانی می‌بینید؟! فقط از تهران نیست. از سایر استانها مثل اصفهان، قم ، کرج، شهریار و حتی جنوب و غرب کشور هم مسافرین شمال کم نیستند! پلاک ماشین‌ها رو ببینید متوجه میشید!
    • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      11 19
      خدا وکیلی چند نفر از آشنایان و بستگانت آمده اند ساکن تهران شده اند ؟؟ خوب همانها آمده اند سری به ولایت بزنند دیگه . والا هر بانک و اداره و سازمان و کوچه و خیابان تهران که میروی . همه دارند مازنی یا گیلکی با هم حرف میزنند !!
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      3 3
      ۱۲:۴۴ خلی هم دلت بخواد تی بلا می سر!
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      8 0
      ۱۲:۴۴ ناشناس جان. بعد شما به من بگو این گیلک ها و مازنیهای ساکن تهران درختان رو در تهران تخریب کردند ؟ پوست تخمه در خیابان و پارک ریختند؟ با شورت در انتظار ظاهر میشن ؟ ! سرشون رو از ماشین بیرون میارن و لقمز و متلک به مردم می پرونن؟ درد مردم ما از بیخیالی مسافران هست. الان سواحل دریای خزر به اندازه دریای بمبئی کثیف و الوده شده. دور از لبه کلاه شما ، ولی طرف همینقدر که دو کیلومتر از خونه اش فاصله میگیره دیگه خدا رو بنده نیست. می ریزه می پاشه و تخریب می کنه. یعنی فقط داخل منزل جاروبرقی میگه : شهر دیگری رو ولللللللش کن! اینا مردم رو اذیت میکنه . چون شهرداری جمع نمیکنه.
    • ناشناس IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 2
      13:55 عزیز و محترم اولا که هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه . شما تجسم کن نمام این یک میلیون ماشین که آمدند شمال کشور . در این چند شب چقدر هزینه کرایه منزل و ویلا داده اند ؟ مجانی که اقامت نکرده اند ؟؟؟ شنیدم بره کشان عزیزان شمال هم بوده !! شما حساب کن چند صد میلیارد هزینه این اقامتها شده ؟؟؟ خوب کسانی که کاسبی میکنند باید هزینه نظافت شهر خودشان را هم به شهرداری شهرشان در قالب عوارض بپردازند . البته که مسافران باید شان محل مسافرت خود را رعایت کنند و اصول اخلاقی و بهداشتی را مراعات کنند . همانطوریکه در کلانشهر تهران . آلودگیهای ترافیکی و صوتی و آلودگیهای فرهنگی مهاجران بشدت دارد تهرانیها را آزار میدهد . و در دادگاهها نتایجش قابل رویت است . کاشکی در تهران فقط درخت قطع میشد و پوست تخمه ریخته میشد !! به هم خوردن نظام عرضه و تقاضا برای مسکن و مواد خوراکی و خدمات رفاهی و بهداشتی و مشکلات تفاوتهای فرهنگی در تهران دارد بیداد میکند !!! حالا خوبه مسافران به خطه شمال فقط یک تابستان را مزاحم شماها هستند . تصور کن یکعده ای 30 سال بیایند و بمانند و .....
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      1 0
      مشرق استدعا دارم چاپ کن. 20.2. خانم/آقای محترمی که خربزه و لرز رو به میدان کشیدی. نشون میده اطلاعات پایینی داری. یک. بیمسئولیتی، بی تعهدی نسبت به سلامت هموطنانت در این نظر شما موج میزنه. شما عملا داری میگی حالا که یه منطقه سبز هست، پای خودتونه هرچه باداباد! پولش رو میدیم، حالش رو میبریم. خیلی هم دلتون بخواد می ریزیم. خیر جناب منطقه و اقلیم گیلان و مازندران همیشه خودبسنده بوده و هست و اگر کمی مطالعه داشته باشید در عهدی که ماشین در اختیار شمای نوعی و پدران شما و ایرانیان نبود هم این خطه خراج سرشاری به حکومت مرکزی وقت میداده. دو. مسئله نظافت و رعایت آداب یک منطقه از شعور شهروندیست. شما آیا منکر همین اندازه شعوری که طرف وقتی وارد منطقه ای میشه نباید مزاحمتی فراهم بیاره؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟ آیا سود و عایدی کسبه و کسب مالیات توسط شهرداریها تا حال در شهر خود شما تاثیری در زیباسازی شهری داشته که انتظار داری اقدامات منفرد و گروهی و صنفی باید باشه؟؟؟؟؟؟؟ حرف شما بیمعنی است. آیا شما در یک کشور اروپایی که سختگیرانه تر در مورد نظافت برخورد میکنه، همینطور زبون درازی میکنی که اینجا یک متر پیام بیمحتوا گذاشتی و اوج بیمبالاتی خودت رو به اثبات رسوندی؟؟؟؟؟ کسبه هر محل بعضا اقدام به پاکسازی کرده اند و می کنند اما گاه از عهده تخریب دیار خود بر نمیان.
  • پسر گیلان و مازندران IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    6 2
    به نظر من تمام شهرهای و روستاهای گیلان و مازندران و گلستان رو منهدم کنیم تا طبیعت جنگهای جلگه ای رو احیا کنه . جنگل دستگاه تولید اکسیژنه . نه کشاورزی نه گردشگری دلیل نمیشه تخریبش کنیم .
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    14 0
    سوای داستان کرونا ! مردم از شمال چه میخواهید؟؟؟؟ پولدارای سرمایه گذار که درختان جنگلهاش رو بریدند! شما هم رودخانه هاش رو آلوده کردید !!!!!!!! چیزی مونده اصلا ؟؟؟؟؟ میدونستین عامل شکست مغول در خطه شمال همین جنگلهای انبوهش بود؟؟؟؟؟؟ که نمی تونستن نفوذ کنند ؟ میدونستین بسیاری از امام زادگان به همین دلیل به شمال ایران هجرت کردن و با مردم شمال زندگی کردن چون جنگلها کمینگاهی بود که سربازان خلفا جرات ورود به اون رو نداشتن ؟ چرا بعضی شما از مردم " باری به هر جهت" زندگی می کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا روز درختکاری در ایران ما فقط یک مسئله نمایشی است ؟ اینهمه جمعیت اومدین و میاین شمال . اگه دلسوز هستین روز درختکاری هر کدامتان یه قلمه نهال بکارید و احیا کنید !
  • سرباز گمنام IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 0
    واقعا ایران یعنی تهران
    • ناشناس IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 2
      شما درست میگی . همه برای سکونت دایمی از همه جا اومدن تهران بعد از تهران که برای یک تابستان میرن جایی همه صداشون در میاد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    1 0
    جاده چالوس بسته جاده های دیگر شمال باز.
  • جواد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    6 3
    کاش مسافرین محترم فرهنگ داشتن دوسال پیش جاده جالوس رو میرفتم فقط خورده بودن وریختن بودن پوست هندوانه پوست خربزه تمامی کنار جاده کثیف به خدا خجالت داره این تلویزیون ما خجالت نمیکشه همش به مردم میگه مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل بگید نمیاد از جادها گزارش تهیه کنه به مردم بگه بابا این همه ذباله نریزید حالا لازمه هی ما بخوریم بریزیم هر کی یه ماشین شکسته خریده یه عده ای ریخته توشو راه افتاده میریزه و می پاشه
  • سعید نادری IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    14 0
    مشکل از جایی آغاز شد که برخی از مردم شمال و بخصوص املاکی ها ، افتادن تو کار فروش ویلا و زمین به غیر بومی ها و به هوس سود بادآورده ، طبیعت و اکوسیستم شمال را دارند به نابودی می کشند . زمین ها را تغییر کاربری دادند ، درختان را بریدند و بجاش ویلا سازی کردن. تراکم جمعیت و ترافیک و شلوغی بلای جان شمال ایران شده . در رشت و ساری و گرگان بعلت آلودگی هوا ، باران اسیدی می بارد . زباله در جای جای شمال به وفور دیده میشود . واقعاً باعث تأسف است . فرزندان ما در آینده ما را نفرین و لعنت می کنند .
    • ناشناس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      3 1
      خوب برادر محترم چرا با پول حاصل از فروش آن زمینها آمده اند در تهران و سایر کلانشهرها ملک خریدند ؟؟ اگر تهرانیها هم مانند بعضی از شماها میخواستند غریب کشی کنند چی میشد ؟؟
  • علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    علت کسانی که توی این روزهای کرونایی که روزی 200نفر رو میکشه و بجه ها رو یتیم میکنه بی اطلاعی اشان نیست بی وجدانی شان نسبت به مرگ دیگران است و با مسافرت به شمال باعث کشتار بیشتر میشن اره این آدمها بی وجدان هستن نه بی اطلاع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس