کد خبر 1196137
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
عکس/ زنگ خطر کرونایی در شهر توریستی

شهرستان«سامان» چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می‌برد و این در حالی است که مسافرت‌های نوروزی گسترده به این شهرستان زنگ خطر قرمز شدن وضیعت این شهرستان را به صدا در آورده است.

به گزارش مشرق، شهرستان سامان به دلیل مجاورت با رودخانه زاینده رود خوش آب و هوا بوده و دهکده‌های توریستی و ویلایی متعدد در این منطقه همواره پذیرای گردشگران بوده‌اند از زمان شیوع ویروس کرونا به ندرت وضعیت این شهرستان آبی می‌شود زیرا عمدتاً حضور گردشگران و اقامت آنها در این منطقه موجب انتشار ویروس می‌شود. در حال حاضر نیز وضعیت این شهرستان نارنجی است و به گفته مسئولان خطر قرمز شدن آن محتمل است. بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا سفر به شهرستان و شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و تنها خودروهایی با پلاک بومی حق تردد در این مناطق را دارند که در شهرستان سامان تنها پلاک ایران -۷۱ بومی محسوب می‌شود. اما چنانچه این روزها در شهر سامان و دیگر نقاط این شهرستان تردد کنید، انبوه پلاک‌های غیر بومی به چشم می‌خورند. علی رغم همکاری اکثر هموطنان و تلاش راهنمایی و رانندگی و نیروهای داوطلب بسیجی که در شرایط نامساعد جوی این روزها سعی در کنترل مبادی ورودی این شهرستان را دارند برخی از افراد از مسیرهای فرعی خود را به منطقه می‌رسانند. با توجه به وضعیت نارنجی سامان، از ورود و حضور خودروهای دارای پلاک غیربومی در این شهرستان جلوگیری و مسافران به برگشت توصیه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    0 0
    لطفاً جلو مسافران را بگیرید الان ویلاها سامان همه پر مسافر همه ویلا ها را خالی کنید وممنوع کنید اوضاع بهتر میشه اصل مشکل ویلاهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس