کد خبر 1142143
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مردم محدودیت های کرونایی را جدی نگرفتند

با تصمیم اتخاذ شده ستاد مبارزه با کرونا قرار شد از ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ هر روز محدودیتی اعمال شود.

به گزارش مشرق، همه مراکز به جز داروخانه ها ،مراکز درمانی، امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارایه دهنده خدمات عمومی به مردم مانند آب و برق و تلفن و مراکز ارایه دهنده مواد غذایی مانند سوپرمارکتها و فروشگاه های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند، بقیه مشاغل تعطیل خواهند بود؛ اما بسیاری از مشاغل که ملزم به رعایت این محدودیت هستند در حال فعالیتند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BE ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 2
    دست بردارید -- این شرطی کردن سیستم غربی رو بیندازید دور تا دیر نشده -- ویروس تاج ملکه انگلیس یک حقه هست و خواهد بود ....تا کی دنباله روی غرب ؟
  • حامد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    اینکه مشاغل را به 4 دسته تقسیم کنند و در بیشتر موارد اقشار خاصی دارای مضایق شغلی شوند کار درستی نیست؛ آرایشگران، باشگاهداران، رستوران داران ، لباس فروشان و ... افرادی هستند که برای زن و بچه خود باید فعالیت کنند. یک عده همیشه در محدودیت باشند و عده ای دیگر راحت بتوانند فعالیت اقتصادی کنند و در لابلای فعالیت خود بیماری را گسترش دهند اصلا عادلانه نیست. تجربه چین تجربه بهتری بود. اینکه کلیه مشاغل به غیر از مشاغل اضطراری تا یک ماه تعطیل شوند و پس از آن همه با هم فعالیت کنند بسیار بهتر است. در مورد کرونا باید قانون همه یا هیچ اجرا شود. در غیر این صورت با زهم چرخه گسترش بیماری در جامعه فعال خواهد بود.
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    برق رو قطع کنید کسی نمیمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس