کد خبر 1115674
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۱
تله کابین عینالی بر بام تبریز

طولانی‌ترین و پر شیب ترین تله کابین ایران در ارتفاعات شمالی تبریز، در دامنه کوه سرخاب به نام عون بن علی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • قریشی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    47 10
    تبریز خیلی شهر زیبا و باحالیه و ملت خیلی با صفا و با فرهنگی داره . ما هر موقع سفر یکی دو روزه ای به تبریز داریم تمام خستگی از تنمون بیرون میره . خداوند ضمن اینکه به همه ملت ایران برکت بده امیدوارم عنایت خاصی به مردم شریف و مهربان تبریز داشته باشه ... شهرتون آباد تبریزی های عزیز
    • سعید IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      31 0
      تبریز زیباست . اصفهان زیباست . رامسر زیباست . رشت زیباست و .... تمام شهرهای ایران ضمن اینکه زیبایی خاص خود را دارند اما از نظر ساخت و سازهای جدید و معابر کاملاً شبیه هم هستند ، ولی از حیث مساجد و خانه های قدیمی و غیره که باقی مانده از دوران گذشته اند بسیار زیبا هستند . درود خدا بر روح معماران و مردم قدیم که بسیار خوش سلیقه بودند . ما برای آیندگان چه می‌سازیم ؟؟ آیا این ساختمان های قوطی کبریتی زیباست ؟؟ معابر آسفالتی و خودرو محور زیباست ؟. آرامش دارد ؟.
    • طهرانچی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      6 2
      اینهایی که منفی دادن فازشون چیه؟ به عنوان یک تهرانی که همسری تبریزی دارد می گویم که امکانات تبریز برای زندگی با احتساب همه شرایط از هر شهر دیگری در ایران بهتر و بیشتر است. سابق بر این که دولت روحانی هنوز روی کار نیومده بود، یک هفته مانده به اول ژانویه می رفتیم تبریز و از آنجا با خودروی شخصی کاپتاژ شده یک سری می زدیم به شهر وان و چه خریدهای عالی و ارزانی از ترکیه می کردیم و هم فال بود هم تماشا. در ضمن خوردینجاتی مثل انواع شیرینی ها و غذاها، سوغاتی از فرش بگیر تا تراکتور و جلسه همه چیز تبریز یک و عالی هستند و قیمت ها در تبریز نسبت به تهران و اصفهان و شیراز و مشهد خیلی کمتر و به صرفه تر است.
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 16
    واجب شد شبانه برم سیماشو بچینم و بساطشو جمع کنم. تله کابین باااازی؟ دو نامحرم در یک کابین؟ چه جلافتا، چه جسارتا.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    در خانه بمانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس