کد خبر 1111055
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه افسری امام حسین(ع)

عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) سه‌شنبه ۴ شهریور ۹۹ همزمان با شب ششم ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه افسری امام حسین (ع) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    7 1
    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام. سلام خدا بر سپاه پاسداران. قبول باشد. التماس دعا. وتسلیت.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    7 1
    ماشاالله و لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم. سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • DE ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    8 0
    به کوری چشم یک دسته اصلاح طلب های غرب زده ماپرجم سرخ حسین رو تا اخرین نفس برافراشته نگه میداریم. حتی در زمان کرونا هر خانه ای یک حسینه و زینبیه هستش. تا پای جان با اشک چشم و خون جاری در رگهایمان در خدمت امام حسین(ع) هستیم. کرونا که هیچ هزارتا بدتر از کرونا هم بیاد چشمه عشق حسین(ع) در جانمان همیشه بیشتر می جوشه و غل غل میکنه.به برکت این عشق صدها قدم خیر برمیداریم وهرانچه ازدستمان براید می رویم وهر گره ای رو باز می کنیم و عشق حسین(ع) یعنی گشایش کارها. ای چشمه جوشان کوثر محبت فاطمه (س) سلام خدا برتو و همه یاران باوفایت و برهمه کاروانیان فداکار و صبورت. با عشق ات مدرسه می سازیم، درراه ماندگان و بیماران را نان میدهیم ، بیمارستان می سازیم تا عشق ات شفای بیماران شود . عشق ات را در قندیل قلبمان جای داده ایم تا نورش و بوی برکت اش به هر خانه ای برسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس