کد خبر 1101601
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
همنشینی زباله و ساحل در گیلان

انباشت زباله در حاشیه ساحل کلاچای گیلان نه تنها نفس اهالی این شهر را به شماره انداخته بلکه بوی تعفن زباله مردم این منطقه را آزار می‌دهد و تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی و سلامت مردم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    25 1
    اینا نه کار آمریکاست و نه روحانی و نه احمدی‌نژاد فقط تقصیر خودمونه راه علاجش هم فقط دست خودمونه
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      واقعیت همین است . کاش فرهنگمان بجای تکیه بر گذشته به سمت توسعه امروز برود . خیر ببینید با این نگارشتان .
  • عرشی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    15 1
    سلام چرا کسی اینجا نظر نزاشته چرا نمیگین وقتی شمال میریم زبال ها مونو از پنجره ماشین پرت میکنیم چرا نمیگین کنار رودخونه میشینیم آشغالامونو کنارش میزاریم و میریم پی خوشی مون تو جای دیگه چرا نمیگین ما نیاز به زباله سوزی داریم که کود از یه طرفش در بیاد و هوای سوختن دود تصفیه شده وارد جو بشه بالاخره یه راهی برای بازیافت هست یا نیست ؟ همه فقط میان شمال و سبزی ظاهریشو میبینن و یه دوری میزننو میرن شهراشون و مردم با نگاه پر از هزار معنی بدرقه شون میکنن چرا نگفتین همین گیلان و مازندران پذیرای اهل بیت شیعه شدن و همین جاها واسه شون امن بود و نقشه بقیه ایران پیرو چیز دیگه بودن چرا نمیگین که اولین مدرسه دخترانه در رشت بود و لقب های بد از جاهای دیگه به ما زدن و هنوزم بعضی بی فرهنگ ها ادامه میدن باید برای ورود به گیلان و مازندران ورودی های هنگفت وضع بشه باید کسایی که پول دارن و میان اینجا زمین میخرن پیگیری اصل و نصب بشه تا اهانت نکنن و نگن پول ما داره شما رو میچرخونه و نشن سرایدار پولدارها صنعت و کشاوری رو باید اینجا رونق بدن و هزار باید و نباید دیگه
  • اسماعیل نوغانچی صالح IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    1 1
    کل استانهای شمالی این مشکل زباله را دارند باید از سرانه کلان شهرهای برای زیر ساخت باز یافت زباله بهره جست ویا دولت ‌‌هزینه ساخت کارخانجات بازیافت را بدهد
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    چی میشد اگه یه اکیپ و شرکت دوستدار طبیعت با حمایت همه مردم گیلان و شهرهای شمالی و حمایت اقتصادی کل کشور مثلا با عرضه سهام در بورس تشکیل میشد تا هر روز با امکانات و حمایت ویژه بخشی از شمال کشور رو از لوث زشتی های زباله و آلودگی پاک کنند و قوانین سختی هم درباره ی زباله ریختن انسان نماها و مسافرنما های چهارپا اجرا میشد تا ساحل و طبیعت پاکی رو ب فرزندانمون هدیه کنیم!
  • حمید IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    2 1
    ساحل کلاچای یکی از زیباترین سواخل گیلان بود اما چند سالی است که متاسفانه بوی زباله و تعفن واقعا آزاردهنده شده و نفس آدم تنگ میشه اگر خواسته باشی در ساحل قدمی بزنی و یا استراحتی کنی واقعا زباله در ساحل چه معنایی داره !!!!
  • عباس IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    متاسفانه این منظره مربوط به شهر کلاچای هستش. من خودم این صحنه منزجر کننده و تاسف بار رو دیدم. نمیدونم واقعا چی میشه گفت. طبیعت زیبا به راحتی در حال نابودیه. واقعا شهرداری کلاچای نمیتونه زباله ها رو جمع کنه و این محل رو پاکسازی کنه. در ضمن برام همیشه سوال بوده که چرا تو شهرهای شمالی زباله به روش استاندارد امحا نمیشه و تو بیشتر شهرها توی طبیعت رها میشه. خواهش میکنم استانداری استانهای شمالی یه فکری برای این معضل که به شدت منابع آبی و خاک رو تهدید میکنه ، فکر عاجل کنه و با دستور به شهرداریها این معضل رو یکبار برای همیشه حل کنن. متاسفانه با دستهای خودمون طبیعت زیبا و بینظیر و محدود شمال کشور رو داریم نابود میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس