کد خبر 1081603
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
استفاده از ماسک در تظاهرات ضدنژادپرستی

اقدام وحشیانه پلیس آمریکا در به قتل رساندن یک سیاه پوست موج تظاهرات ضدنژادپرستی در نقاط مختلف جهان را در ایام کرونایی موجب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 0
    میخواستن ایران انقلاب شود و مردم به خیابانها بیان و رژیم چنج کنن برای ایران اما همه دنیا بهم ریخت و چند تا رژیم چنج عربی شد و حالا رسیده به خود شیطان بزرگ. یکجور دیگه اش می شود اینکه مکرشان به خودشان برگشت. از همه مهمتر خداوند بهترین مکر کنندگان است. مگه کشکی کشکی است ؟ این کشور امام زمان عج است. خداوند و معصومین سلام الله علیها حفظش میکنند. مگر میتوانند با اراده الهی در بیافتند؟!
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      هرگز نمیتوانند با اراده الهی مقابله کنند. دنیا هم در مقابل ایران جمع شود نمیتوانند. اراده الهی بر این است که ظهور حضرت مهدی موعود عج سرآغاز پاکسازی این دنیا از شر و ظلم و فساد است و ایران اسلامی و مردم شیعه آن پرچم دار کمک به آن حضرت هستند. خدایا نیازی به گفتن نیست . محض دعا و زمینه سازی ظهور آن حضرت اللهم عجل کن لولیک الفرج. خدایا به مردم شیعه ایران سعه صدر در برخورد با فتنه ها فتنه گران داخلی و خارجی ، مشکلات ، تحریم ها ، مفسدان داخلی اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ، بلایای طبیعی و بیماری ها عنایت کن. خدا رهبرمان را در کوران این حوادث حفظ کن. خدا مسئولین باوجدان و انقلابی را بر مسندها بنشان. خدایا تضرع و التماس داریم این آب و خاک و مردمش را در پناه خودت بگیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس