کد خبر 1007599
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
زیباترین مسجد شیراز

مسجد نصیر الملک از نظر کاشیکاری از زیباترین مساجد ایران است. بازی نور و رنگ آن زیبایی بی نظیری به آن می بخشد. این مسجد زیباترین مسجد شیرازاست.

به گزارش مشرق، تماشای آن با شیشه های رنگی، طاق های بلند و کاشیکاری های زیبایش، یکی از آرزوهای هر جهانگردی به حساب بیاید. این مسجد درشیراز، محله گودعربان، در جنوب خیابان لطفعلی خان زند و در نزدیکی شاهچراغ و در کوچهٔ نصیر الملک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    26 6
    افراط در موضوع گردشگری و کسب درآمد از این طریق بدون رعایت شئونات ورود به مسجد، حرمت و قداست مسجد به عنوان خانه خدا و محل عبادت را مخدوش کرده است و در حال تبدیل آن به یک موزه است! در حالی که می توان ضمن جذب گردشگر و کسب درآمد آن، با رعایت مقررات و حدود شرعی ضمن رعایت جایگاه مقدس مسجد، به نوعی فرهنگ سازی هم برای کسانی که غیر مسلمانند و یا مسلمان شناسنامه ای اند، صورت گیرد!
  • مجید IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    11 4
    مسجد نمایشگاه نیست محل عبادته اینها را با این سر و وضع چرا تومسجد راه میدین تو اصفهان صدها مسجد از این زیباتر داریم مشرق این مسخره بازی ها را چرا تو سایت نشون میدین اشاعه گناه از خود گناه بدتره
  • ناشناس IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    0 11
    ظاهر بنا پيداست كه اصلا مسجد نبوده و يك بناي اشرافي بوده و حتي گنبد ندارد. بعدها مسجد شده، وسط كاشي كاري هاي صورتي آن نقوش غربي است، متفكرين محترم كه به فكر قداست مكان هستيد و ناراحتيد كه گردشگر وارد شده.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    10 1
    آیا وقتی مسجدی از آثار تاریخی می شود حکم مسجد بودنش لغو می شود؟ حضور در مسجد و پوشش در مسجد آدابی دارد و نمی شود با هر وضعی وارد مسجد شد. اینها که اهل گناه علنی هستند و بدان اصرار دارند را به مسجد چکار؟ جلوی این کارها باید گرفته شود و حرمت مسجد حفظ گردد. مسوولینی که اجازه این کارها را می دهند نیز در این گناهان شریکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس