کد خبر 1005160
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
مرگ دو کودک در حادثه ریزش مغازه در کَن

ساعت 13:16 ظهر دیروز با فروکش دهانه چاه فاضلاب به عمق ۱۲ متر که در زیر یک مغازه ۱۲ متر مربعی قرار داشت، به یکباره کف این مغازه به داخل این چاه فروکش کرد.

به گزارش مشرق، در پی این حادثه دو پسر بچه افغانی 4 و 5 ساله و یک مرد 22 ساله به همراه آوار به داخل چاه سقوط کردندکه قبل از رسیدن آتش نشانان این مرد جوان توسط شهروندان از داخل چاه بیرون کشیده شد که با توجه به مصدومیت وی بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شده بود.

نیروهای آتش نشانی پس از حدود 5 ساعت عملیات، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، خود را به دو کودک رساندند و هر دو کودک را از داخل چاه خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل حادثه دادند،که متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شدکه هر دو کودک جان خود را از دست داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هدیه IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    اون پسر ۴سالرو میشناسم و اون مغازه هم الان دوباره درست شده اون روز وقتی از مدرسه امدم داداشم گفت محمد مرده محمد همون پسر ۴ ساله است سری رفتم لباسامو عوض کردم یه چیزی خوردم و بامامانم رفتیم خونه شون اونجا خیلی گریه کردم اونا هم همسایمون بودن قبلا محمدو خیلی دوس داشتم چون همیشه از خودش دفاع میرد ولی فک نمیکردم یه روزی همچین اتفاقی براش بیوفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس