کد خبر 999882
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
علی موسوی

استقلال در تعطیلات به سر میبرد، مثل تمام تیمهای دیگر که این تعطیلی اجباری را باید به خاطر بازی تیم ملی بپذیرند اما شرایط استقلال با همه فرق میکند، چرا که این تیم در بازیهای لیگ برتر نتیجه نگرفته است.

به گزارش مشرق، علی موسوی مهاجم سابق استقلال هم معتقد است با اینکه این تیم مقابل گل گهر برد به دست آورده اما دغدغه‌ها در خصوص این تیم وجود دارد.

 

 
استقلال سرانجام مقابل گل گهر برد اما این برد به دل هیچکس ننشست و همچنان نگرانیها به قوت خود باقی است!
 باید واقع بین باشیم، بازی با گل گهر به خاطر نبود تماشاگران و بازی نه چندان دلچسب دو تیم جالب نبود و به نوعی برد استقلال به دل هیچکس نچسبید. هر چند که با وجود تمام کم و کاستیها باید این برد را به فال نیک گرفت. امیدوارم که در تعطیلات تیم استقلال کامل شود و استراماچونی ابزار لازم را برای نتیجه گرفتن در لیگ پیدا کند.
 

استقلال در پستهای مختلفی دچار ضعف است و یکی از این پستها مهاجم است. دیاباته را ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به استقلال آوردند اما این بازیکن عملاً هیچ کاری انجام نداد و دائماً مصدوم است!
 دیاباته از وقتی که آمد نسبت به هزینه‌ای که برای او کردند بازدهی لازم را برای استقلال نداشت. بهتر است سرمایه گذاری را روی بازیکنانی انجام دهند که گره گشا باشند. الان هم دنبال آوردن مهاجم انگلیسی هستند. آوردن این مهاجم هم کار غلطی است.
 

چرا؟
 چون بازیکنان انگلیسی در ناز و نعمت زندگی کردند و اگر امکانات باشگاه استقلال را ببینند فوراً تصمیم به جدایی میگیرند. به درد استقلال مهاجم خوبی از کشورهایی مثل کرواسی میخورد که امکاناتشان به ایران نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

شرط استقلال برای گری هوپر

بمب پرسپولیس در استقلال منفجر می‌شود؟

استقلالی‌ها در طول فصل جاری یا در جریان بازی اخراج می‌شوند و یا اینکه بعد از بازی توسط کمیته انضباطی محروم می‌شوند، در کل تیم استقلال به تیم خشنی تبدیل شده است! دلیل این همه خشونت چیست؟
 بله قبول دارم که استقلال تیم عصبی شده است، دلیلش هم کاملاً واضح است. این تیم آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته و فشار عصبی زیادی روی بازیکنان و کادرفنی است. به همین دلیل است که از هوادار گرفته تا بازیکنان استقلال در فصل جاری عصبی هستند. اگر استقلال در شرایط بهتری قرار بگیرد قطعاً اینقدر عصبی و پرخاشگر در لیگ حاضر نمی‌شود.
 

رأی سوپرجام بعد از یک سال اعلام شد و قهرمانی را به تیم پرسپولیس دادند، نتیجه‌ای که پیش از این هم پیش‌بینی میشد. خیلی‌ها بر این عقیده هستند که استقلال نباید از ابتدا اقدامی برای شکایت می‌کرد و اینطور فقط هزینه گزافی به خاطر این شکایت پرداخت کرد.
 به نظرم در این شکایت وظیفه مسئولان فدراسیون این بود که در فضایی کاملاً دوستانه دو مسئول استقلال و پرسپولیس را دعوت می‌کردند و بازی سوپرجام را برگزار میک‌ردند تا قهرمانی آن هم به قهرمانش بچسبد وگرنه قهرمانی که از طریق پیک و آژانس به دست باشگاهی برسد، قهرمانی نیست. فکر نکنم این قهرمانی به دل پرسپولیسی‌ها هم چسبیده باشد.
 

تاکنون کارآیی آقای استراماچونی را چطور دیدید؟
 استراماچونی ابزار لازم را برای نتیجه گرفتن در دست ندارد. توان بازیکنان استقلال هم در همین حد است. به طور کلی دست استراماچونی خالی است وگرنه من بازیکنی را در استقلال ندیدم که کم کاری کند.
 

یعنی شما هم معتقدید که استقلال بازیکن بزرگ ندارد؟
 نه ندارد. استقلال بازیکن خلاق و تمام‌ کننده ندارد. ابتدای فصل ۲۰ بازیکن در اختیار استراماچونی گذاشته‌اند و گفته‌اند که با همین ابزار به کار خود ادامه بده.
 

عاقبت تیم استقلال را در لیگ نوزدهم چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
 به همین رویه پیش بروند به مشکل برمی‌خورند مگر اینکه در ادامه تیمشان را تقویت کنند. تیم استقلال در حال حاضر زهردار نیست و باید در ادامه بازنگری کنند و بازیکنانی را بیاورند که تمام کننده‌های خوبی بوده و تیم حریف را به زحمت بیندازند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس