کد خبر 999874
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
اولدترافورد

یکی از هواداران مسن منچستریونایتد هنگام خروج از استادیوم جان خود را از دست داده است.

به گزارش مشرق، جان وال، هوادار 80 ساله منچستریونایتد بعد از برگزاری دربی مقابل سیتی در سال 2017 در حال خروج از جایگاه سرالکس فرگوسن در استادیوم اولدترافورد بود که دچار مصدومیت شده و در نهایت جان خود را از دست داد بازرس در جریان بازجویی سه روزه شواهدی یافت که ممکن است در آینده منجر به فوت تعداد افراد بیشتری در اولدترافورد شود و در همین خصوص اظهار داشت: "به نظر من این شرایط ممکن است در آینده منجر به بروز حوادث بیشتری شود و باید در این خصوص اقداماتی انجام گردد."

بیشتر بخوانید:

مربی ۳۲ ساله گزینه هدایت منچستریونایتد

هیئت منصفه متوجه شد که رفتار دو تن از مسئولان استادیوم و مسدود کردن یک خروجی از محل ورودی در ورزشگاه در به مرگ جان وال تاثیرگذار بوده است. این مرد 80 ساله که از دوران کودکی هوادار یونایتد بوده، ده دقیقه پیش از پایان بازی خواهان خروج از استادیوم می شود و فیلم های دوربین مداربسته موید آن است که به نظر ماموران استادیوم که سرگرم تماشای دربی منچستر بودند، راه خروج را مسدود کرده و به تلاش جان وال به بیرون رفتن از اولدترافورد اهمیتی نمی دهند.

در نتیجه جان وال برای خارج شدن از استادیوم مجبور به خروج از بین جمعیت و ماموران امنیتی شده و به یکباره ناپدید می شود و در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان سالفورد جان خود را از دست می دهد.

حالا سه عامل در گزارش مربوط به این حادثه تلخ ذکر شده؛ عدم مبادرت نیروهای حاضر در استادیوم به ایجاد مسیر خروج جان وال، وجود مانع برای دسترسی به نرده و عدم آگاهی فرد از محیط اطراف خود بوده است.

سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در این رابطه اظهار داشت: "همه در باشگاه منچستر یونایتد از مرگ آقای جان وال بسیار ناراحت بوده و این باشگاه تسلیت صمیمانه خود را به خانواده وی تسلیت می گوید.

سلامتی و ایمنی کلیه هواداران و بازدید کنندگان در اولدترافورد از اهمیت بسیار بالایی برای یونایتد ما برخوردار است و ما تلاش زیادی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که در همه شرایط، نکات ایمنی کنترل و رعایت می شوند. ما با بازرسان ایمنی مستقل از شورای محلی و همچنین بازرسان ایمنی ورزشگاه کار می کنیم تا از صحت اجرای صحیح قوانین اطمینان حاصل شود. ما در زمان رخ دادن این اتفاق غم انگیز تمام مقررات مربوطه را رعایت کرده ایم و تحقیقات نشان می دهد اتفاقات منجر مرگ تصادفی بوده است. با این حال ما به طور دائم به دنبال یادگیری و بهبود شرایط هستیم و از گزارش پلیس در مورد فرصت های کاهش بیشتر ریسک استقبال می کنیم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    2 0
    دیه مرگشو کی میده
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    7 0
    بعد تو ایران بود نظر کارشناسی مرگ به علت کهولت سن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس