کد خبر 999789
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کالدرون براندائو

بازیکنان پرسپولیس کمتر از یک پنجم شوت های خود را به چارچوب دروازه حریفان در فصل جاری لیگ برتر رسانده اند.

به گزارش مشرق، قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل نوزدهم این رقابت ها صاحب سه شکست از شش بازی شده تا انتقادات از عملکرد شاگردان گابریل کالدرون بیشتر از همیشه شود.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت که با شعار بازی تهاجمی، لیگ را شروع کرد در شش دیدار ابتدایی این رقابت ها میانگین نیم گل در هر بازی را برای خود ثبت کرده است.

پرسپولیس با وجود اینکه در اکثر بازی ها مالکیت توپ را در اختیار داشته است و دقت پاس هایش نزدیک به ۸۰ درصد در هر بازی بوده اما هنوز با مشکل گلزنی روبرو است.

بیشتر بخوانید:

بررسی ادعای باورنکردنی کالدرون +سند

کادر فنی پرسپولیس تاکنون شش بازیکن را در خط حمله خود آزمایش کرده که ماحصل تلاش آنها دو گل بوده است. بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری، ۶۸ شوت به سمت دروازه ها شلیک کرده اند که تنها ۱۳ شوت در چارچوب بوده است. آماری که نشان می دهد کمتر از یک پنجم ضربات نهایی سرخپوشان به دروازه رقبا هم نرسیده تا تهدیدی جدی محسوب شود.

عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس در شناسایی دروازه حریفان باعث شد کالدرون در طول این مدت ، سه بار تصمیم به تغییر در خط حمله خود بگیرد تا زوج دلخواهش را پیدا کند اما هیچ یک از آنها فعلا به درد تاکتیک مدنظر کالدرون نخورده اند.

باید دید کادر فنی پرسپولیس برای خروج از این بحران چه تدبیری را در تعطیلات به وجود آمده به خاطر بازی های تیم ملی فوتبال در نظر خواهد گرفت تا دقت سرخپوشان در ایجاد موقعیت گلزنی و ضربات نهایی افزایش پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 1
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس