کد خبر 999631
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
ابراهیم قاسمپور

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر فرهاد مجیدی اعتقادی به مربی ایرانی ندارد، چرا این مربی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کردند.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم امید و کنار رفتن مجیدی از هدایت این تیم گفت: حتی قبل از انتخاب مجیدی، در پروسه انتخاب سرمربی تیم امید زمان را تا حدودی از دست دادیم و با انتخاب مجیدی هم چند ماه زمان از بین رفت. قبلا هم گفته بودم که مجیدی تجربه بالایی در مربیگری ندارد و نمی‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت تیم امید باشد. این انتخاب با تفکر درستی صورت نگرفت و اعضای کمیته فنی فقط خواستند یک کاری را انجام دهند. در گذشته هم شاهد چنین اشتباهاتی در انتخاب سرمربی تیم امید بودیم و این برای اولین بار نبود که چنین انتخابی صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید:

سرایت عادت بد مربیان ایرانی به خارجی‌ها

وی با اشاره به اینکه مجیدی به کمیته فنی گفته بود اعتقادی به استفاده از مربی ایرانی ندارد، عنوان کرد: اگر مجیدی چنین حرفی زده باشد قطعا توهین به مربی ایرانی است. اگر مجیدی به مربی ایرانی اعتقادی ندارد پس چگونه او را به عنوان مربی تیم امید انتخاب کردند؟ استفاده از مربی خارجی ایرادی ندارد ولی زیر سوال بردن مربی ایرانی توسط یک ایرانی اصلا درست نیست. من برنامه دوشنبه‌ شب را هم دیدم که دوستان حرف می‌زدند و شنیدم که اکبر محمدی به این موضوع اشاره کرد که مجیدی می‌خواست برادرش را به کادر فنی تیم امید بیاورد. 

قاسمپور در ارتباط با انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم المپیک خاطرنشان کرد: اگر نظر کمیته فنی روی استیلی بود چرا از همان اول این مربی را انتخاب نکردند؟ فکر می‌کنم کمیته فنی هم در این چند ماه سردرگم بود، شما ببینید افراد کمیته فنی چه کسانی هستند و چگونه تصمیم می‌گیرند. آنها در این مدت برای انتخاب‌هایشان تمرکز نداشتند. با این حال امیدوارم شرایط تیم امید خوب شود و در نهایت بعد از 4 دهه به المپیک برویم. البته در این راه نیاز به امدادهای غیبی داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نگو که نگفتی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 0
    آقای قاسمپور اول قشنگ صحبتهای مجیدی رو گوش کن بعد با خودش تماس بگیر و در آخر بیا مصاحبه کن ، فرهاد گفت هر کی تو این فدراسیون بی در و پیکر یه مربی بهش معرفی کرده از اکبر محمدی که معلوم نیست توسط چه کسی وارد فوتبال اونم تو بخش ملی شده بدون هیچ رزومه و افاضلی با ۲۰۰ کیلو وزن و بدون هیچ سابقه مانند اکبر محمدی اونم فقط با تیمهای ملی پایه ، و بدتر از همه آقای مرتضی محصص به عنوان یک مدرس و شخصی که در فوتبال شناخته شده هستش چرا باید اول سرمربی بیارن و بعد بهش مربی معرفی کنن و بازیکن‌هایی که توسط باند استیلی و رفقایش جمع آوری شده‌اند ، مگر میشود شما اول بازیکن دعوت کنی بعد کمیته فنی تشکیل بدهی اونم چه کمیته ایی و بعد سرمربی بیاری و بعد هر کسی یه کمک به سرمربی معرفی کنن این چه آشی هستش که آشپزاش یک مشت آدم ناموفق و کسانیکه اصلا در فوتبال موفقیتی نداشتن ، مجیدی چرا باید همه داشته هایش رو بزاره واسه این آدمها آیا حق سرمربی نیست کمکهاشو خودش معرفی کنه و سیستم و نوع فوتبال بازی کردن رو خودش طراحی کند و بازیکنهارو خودش برای سیستمش انتخاب کند ، رییس فدراسیون هم که این وسط قاق هستش و فقط سکوت اختیار کرده و آدمی مثل ساکت که فقط برای عقده گشایی مأموریت دارد رو بزاره همه کاره یکی بگه ساکت توسط چه کسی و چرا در فوتبال هستش و مأموریتش چیه؟؟ برای همین هستش که ۴۰ سال نرفتیم المپیک و ۴۰ سال دیگه هم نمی‌ریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس