کد خبر 999603
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
پرسپولیس پیروزی دربی شهرآورد تماشاگر فوتبال

عصر روز گذشته بود که دادگاه CAS اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس قهرمان سوپرجام سال گذشته است و نتیجه بازی سرخ‌پوشان مقابل استقلال 3-0 شده است.

به گزارش مشرق، ناتمام ماندن و مشخص نشدن نتیجه دربی به قسمتی از تاریخچه این مسابقه تبدیل شده است و با حساب دربی سوپرجام، چهار مسابقه در تاریخ دربی، نتیجه‌اش جایی خارج از زمین مسابقه رقم خورده است و در زمین بازی مشخص نشده است.

دربی چهارم، اولین دربی‌ای بود که نتیجه‌اش خارج از زمین مسابقه رقم خورد و ناتمام ماند. زمانی که بازی با نتیجه 1-0 به سود استقلال پیگیری می‌شد، محمود خوردبین، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، گلی را وارد دروازه آبی‌پوشان کرد و بازی را مساوی کرد، اما ابوالقاسم حاج ابوالحسن، داور مسابقه، این گل را مردود اعلام کرد. این تصمیم داور با خشم عزیز اصلی، دروازه‌بان پرسپولیس همراه شد و او سیلی محکمی به صورت داور زد. درنهایت هم سرخ‌پوشان حاضر به ادامه بازی نشدند و بازی نتیجه 3-0 به سود استقلال اعلام شد. 

دربی ششم بازهم فرصتی برای شکل‌گیری جنجال‌ها ایجاد شد و در حالی که بازی 1-1 مساوی بود، بازهم پرسپولیسی‌ها به تصمیم داور معترض شدند و بازی را ترک کردند. در نتیجه فدراسیون دوباره حکم به پیروزی 3-0 استقلالی‌ها داد تا آبی‌پوشان دومین پیروزی خارج از زمین خود را جشن بگیرند. 

بیشتر بخوانید:

نتیجه شکایت عجیب استقلال به CAS

واکنش فتحی به رای دادگاه CAS

بعد از جنجال‌های دربی ششم تا دربی شماره 38 خبری از رخ دادن این دست از اتفاقات نبود و دو تیم با حداقل مشکلات به مصاف یکدیگر می‌رفتند، اما دربی با یک جنجال بزرگ همراه شد. در حالی که سرخ‌پوشان برد 2-0 را با نتیجه 2-2 عوض کرده بودند، درگیری میان بازیکنان با هجوم تماشاگران به زمین همراه شد و درنهایت بازی نیمه‌تمام ماند تا فدراسیون دوباره وارد عمل شود و بازهم حکم به برد 3-0 استقلال دهد.

با شکل‌گیری سوپرجام دوباره این مشکلات شروع شد و دو تیم به بازهم در برگزاری دربی دچار چالش شدند. استقلالی‌ها که فصل گذشته اردوی پیش‌فصل خود را خیلی دیر آغاز کردند برای شرکت در دربی اعلام آمادگی نکردند و حتی نماینده این باشگاه در جلسه شورای تامین اعلام کرد که در تاریخ مقرر شده استقلال نمی‌تواند به میدان برود و در همین راستا در ابتدا کمیته انضباطی و بعد از آن کمیته استیناف اعلام کردند که نتیجه دربی برگزار نشده، 3-0 به سود پرسپولیس است، اما استقلالی به این رای معترض شدند و ماجرا به دادگاه CAS بردند تا شاید این دادگاه به نفع آن‌ها حکم دهد. با گذشت بیش از یک‌سال اما روز گذشته این دادگاه اعلام کرد که نتیجه بازی 3-0 به نفع پرسپولیس است و سرخ‌پوشان قهرمان سوپرجام هستند. 

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    2 0
    شیش تایی ها زارت ت ت ت ت!!!
  • زهرا IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 0
    خداراشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس