علی مرادی

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: فدراسیون بین‌المللی نامه‌ای را ارسال کرده که هنوز نمی‌دانیم محتوای نامه و پاسخ آنها چیست و در حال اجرای کارهای اداری این نامه هستیم.

به گزارش مشرق، علی مرادی در خصوص مخالفت فدراسیون بین‌المللی با درخواست ایران برای حضور «سعید علی‌حسینی» و «کیانوش رستمی» در مسابقات گزینشی المپیک توکیو در سوییس، اظهار داشت: فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پاسخ این درخواست را در نامه‌ای امروز (سه‌شنبه) برای ما فرستاده است. درحال تنظیم کارهای اداری آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

سعید علی‌حسینی المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد

وی افزود: نمی‌دانم که فدراسیون بین‌المللی این نامه را برای کمیته ملی المپیک ارسال کرده یا خیر. فدراسیون وزنه‌برداری پس از انجام کارهای اداری، این موضوع را به اطلاع کمیته المپیک می‌رساند. ما نمی‌دانیم که پاسخ فدراسیون جهانی نسبت به درخواست ما برای حضور حسینی و رستمی چه بوده است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون بین‌المللی با حضور رستمی و حسینی در مسابقات گزینشی مخالفت کند، چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ گفت: ما هنوز نمی‌دانیم پاسخ فدراسیون بین‌المللی چه بوده و پس از آنکه مشخص شد، نامه را برای کمیته المپیک می‌فرستیم و در این زمینه تصمیم می‌گیریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس