image-20191008125632-3.png

خب اگر شما همچنان کسب‌وکار غیر اینترنتی دارید لازم و ضروری است تا خیلی سریع کسب‌وکار خود را اینترنتی کرده تا از این رقابت عقب نمانید.

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر شخصی به‌راحتی بیشتر نیازهای روزمره خود را از قبیل تأمین غذا، سفارش تاکسی یا حتی به‌دست آوردن مطالب مفید و کاربردی در خصوص هدف یا نیازی که در لحظه می‌تواند پیدا کند را به لطف گوشی‌های هوشمند و صدالبته اینترنت‌های پرسرعت که این روزها به‌راحتی در هرجایی می‌توانیم دسترسی داشته باشیم، برآورده کند. در کنار این پیشرفت روزافزون تکنولوژی بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی نیز اینترنتی شده‌اند و سودهای بسیار زیادی را به‌واسطه همین اقداماتشان کسب کرده‌اند.
 

خب اگر شما همچنان کسب‌وکار غیر اینترنتی دارید لازم و ضروری است تا خیلی سریع کسب‌وکار خود را اینترنتی کرده تا از این رقابت عقب نمانید. اما راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی چطوری امکان‌پذیر می‌شود؟ آیا راه‌اندازی این نوع کسب‌وکارها به هزینه و تخصص بالایی نیاز دارد؟

مطمئناً اگر شما دانش و تجربه کافی درزمینه برنامه‌نویسی را داشته باشید می‌توانید موفقیت‌های خوبی را در این زمینه به‌دست بیاورید، اما اگر دانش و تجربه‌ای در ارتباط با این موضوع ندارید جای نگرانی نیست، شما می‌توانید با کمترین هزینه و حتی بدون نیاز به کمک طراح وب‌سایت شروع کنید و کسب‌وکار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید. پیشنهادی که ما به شما داریم استفاده کردن از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌باشد. کافی است آشنایی مناسبی با این سیستم مدیریت محتوا محبوب پیدا کنید، تا در عرض چند ساعت و به‌راحتی سایت موردنیاز خودتان را طراحی کنید.

وردپرس چیست؟

وردپرس همان‌طور که گفته شد یک سیستم و یا بهتر بگوییم یک نرم‌افزار رایگان اما درعین‌حال متن باز است. به‌واسطه همین خاصیت متن‌باز بودن این نرم‌افزار شما قادر خواهید بود با توجه به نیازهای که امکان دارد، در مدل کسب‌وکار اینترنتی خودتان داشته باشید، این نرم‌افزار را ویرایش و متناسب با آن نیاز شخصی‌سازی کنید. درواقع طراح این نوع نرم‌افزارها با علم به اینکه افراد و کسب‌وکارهای مختلف امکان دارد از این نرم‌افزار استفاده کنند کدهای برنامه را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند.

خوشبختانه وردپرس به‌گونه‌ای تعبیه‌شده است که هر فردی با داشتن کمترین میزان دانش و اطلاعات فنی قادر به نصب وردپرس باشد و به کمک هزاران قالب و افزونه که در هسته اصلی این نرم‌افزار در اختیار دارندگان آن قرار می‌گیرد، اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت موردنظر خود کند.

اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی و بالایی ندارید جای نگرانی نیست، زیرا سازنده این نرم‌افزار با علم بر اینکه امکان دارد افراد با زبان‌ها و ملیت‌های مختلف از این نرم‌افزار استفاده کنند این نرم‌افزار را چندزبانه کرده است و خوشبختانه این نرم‌افزار زبان فارسی را نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید نسخه فارسی این نرم‌افزار را از سایت میهن وردپرس دانلود و استفاده بفرمایید.

چطور کار با وردپرس را یاد بگیریم؟

وب‌سایت میهن وردپرس با داشتن سابقه و تخصص کافی که در این زمینه دارد بخش آموزش وردپرس را در سایت خود قرار داده است که اگر شما دوست داشته باشید نحوه کامل کار با وردپرس را یاد بگیرید، می‌توانید از آموزش‌های سایت میهن وردپرس بهره‌مند شوید و همین امروز کسب‌وکار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید.

چطور درآمد بالایی از سایت‌مان داشته باشیم؟

اما سؤال مهم که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چگونه این مهارت را تبدیل به درآمد میلیونی کنیم! همان‌طور که در ابتدای این گزارش خدمت شما عرض کردیم دارندگان کسب‌وکارهای اینترنتی موفق از درآمدها و سودهای بالایی برخوردار هستند.

خوشبختانه تیم میهن وردپرس با توجه به شناختی که از کسب‌وکارهای اینترنتی زیادی طی این چند سال به‌دست آورده و از همه مهم‌تر تجربه کسب‌وکار اینترنتی که خود این تیم کسب کرده است در این زمینه هم دوره‌های آموزشی بسیار مفید و کامل را آماده کرده که شما با دیدن این دوره آموزشی به خوبی می‌توانید، مهارت‌ها و نکات کلیدی را در خصوص تبدیل کردن کسب‌وکار اینترنتی خودتان به درآمد میلیونی به‌دست آورید. در نظر داشته باشید کسبوکار اینترنتی میهن وردپرس هم اکنون رتبه ۳۵۰ را در بین تمام سایتهای ایرانی دارد.


چنانچه تمایل داشته باشید برای یادگیری آموزش ساخت سایت و رساندن آن به درآمد میلیونی می‌توانید از دوره جامع وبمستران طلایی که در سایت میهن وردپرس قرار داده‌شده است استفاده نمایید.

**این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس