مایکل لودرز

چه بخواهیم و چه نخواهیم، تحریم و فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم کردن ایران، کاملاً شکست خورده است.

به گزارش مشرق، یک کارشناس مطرح آلمانی با اشاره به نقش رهبر انقلاب اسلامی، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، تحریم و فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم کردن ایران، کاملاً شکست خورده است و امکان غلبه نظامی و سیاسی بر ایران مطلقا وجود ندارد.

مایکل لودرز، کارشناس برجسته سیاسی و نویسنده و تحلیلگر معروف آلمانی در شبکه سراسری ZDF آلمان گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، تحریم و فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم کردن ایران، کاملاً شکست خورده است و امکان غلبه نظامی و سیاسی بر ایران مطلقا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

هزینه‌های تحریم ایران برای غرب


لودرز افزود: در حدفاصل اقیانوس اطلس (صحرای مراکش) تا اقیانوس آرام (مجمع‌الجزایر اندونزی)، ایران تنها کشور جهان است که مشی سیاسی مستقلی از غرب را در پیش گرفته و با وجود همه موانع، راه مستقل خودش را ادامه می‌دهد و آمریکا هم هیچ راه‌حل عملی برای مهار این کشور ندارد.


وی در ادامه گفت: رهبری بسیار هوشمند ایران توانسته تمام اقدامات آمریکا را خنثی کند.


این کارشناس آلمانی تأکید کرد: ایران با ایجاد متحدان بسیار مقتدر از سواحل مدیترانه تا اقیانوس هند، از طریق تشکیل شبکه نیروهای دفاع مردمی، یک ارتش نامنظم و مؤثر را برای مقابله با آمریکا و همپیمانانش پدید آورد.


لودرز خاطرنشان کرد: رهبری هوشمند ایران با آگاهی دقیق از شرایط منطقه و جهان، بر خلاف رژیم آل‌سعود که از اداره عربستان هم ناتوان است، کاملاً می‌داند که چه می‌خواهد و چه کاری باید انجام دهد.  وی اظهار داشت: در جبهه مقابل، دونالد ترامپ می‌فهمد که هر حرکت نظامی علیه ایران، انتخابات آینده ریاست جمهوری او را به شکست خواهد کشاند و همپیمانان ایران در کل منطقه را غیرقابل مهار خواهد کرد. این کارشناس آلمانی در ادامه گفت: متأسفانه ما تابحال تصویر درستی از اقتدار ملی و منطقه‌ای ایران را به مخاطبان خود نداده‌ایم و همواره با نگاه ایدئولوژیک خودمان ایران را منفی نشان داده‌ایم. اینکه چهل سال همواره در خواب و خیال فروپاشی جمهوری اسلامی بوده‌ایم، اصلا به نفع ما نبوده است.


لودرز افزود: حمله پهپادهای یمنی به بزرگ‌ترین پالایشگاه نفت جهان در عربستان، نه فقط سیاست آمریکا و عربستان را شکست داد، بلکه سلاح‌های آمریکا و اروپا را هم عملاً بی‌اعتبار کرد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رضا IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    40 5
    بالاخره یک نفر تو غرب پیدا شد که حقیقت را درک کنه.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    27 3
    اگر مقام معظم رهبری نبودند معلوم نبود که جریان انحرافی چه بلایی قرار بود سر ما بیاورد و کشور را دو دستی تقدیم اسرائیل می کردند. مخلصیم آقا.
  • حسين IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    26 5
    تمام سياست مداران و تحليلگران دنيا به هوش و ذكاوت رهبر عزيزمون اعتراف كردند.و ايشان را يكي از زيرك و باهوش ترين رهبرهاي دنيا مي شناسند، انشاالله سايه امام خامنه اي تا ظهور دولت يار بر سر اين كشور و جهان اسلام باشد .
  • رضایی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    25 6
    هنوز خیلی مونده تا خیلی ها رهبر را بشناسند. جانم فدا رهبر.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    15 4
    خخخخخ، برادران بنفش اصلاح طلب بتن ریزیشون رو آماده کنن، چون ما باز هم خواهیم ساخت، یه روز سر تا پای شما رو غرق بتن خودتون می کنیم. جااانم سید علی
  • سید قاسم میراحمدی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    17 4
    درود بر هبر عزیزمان
  • سید قاسم میراحمدی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    13 4
    درودبر رهبر معظم انقلاب،، انشاالله همیشه پایدار باشن
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    11 4
    جانم فدای آقای خامنه ای..خدا واسه ما حفظشون کنه
  • حمیدرضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    4 0
    خداراشکرمکنیم رهبرباتد بیر توانمندداریم
  • اﺳﻔﻨﺪﻳﺎﺭﻱ IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    1 0
    ﭘﺎﻳﻨﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﺭﻫﺒﺮﻣﺎﻥ اﻟﺤﻖ ﻛﻪ ﺑﻴﻨﻆﻴﺮ ه
  • مسعود IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    1 0
    باعث افتخارم هست چنین رهبری دارم ،جانم فدایش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس