بی بی سی

ادی کوهن، کارشناس اسرائیلی، که پیش از این نیز به مواضع ضدایرانی شهرت دارد، ساعاتی پیش از حضور در بی بی سی فارسی برای تحلیل مسائل عراق در صفحه توئیتر خود نوشته بود: « مرگ بر ایران ، جانم فدای اسرائیل!

به گزارش مشرق، عراق این روزها درگیر ناآرامی و اغتشاشاتی است که به باور بسیاری از کارشناسان محور عبری-غربی با همراهی عربستان سعودی نقش پررنگی در شعله ور کردن آتش این درگیری ها ایفا می کنند. اما در این میان نقش بنگاه خبرپراکنی انگلیس هم جالب توجه می باشد!

بیشتر بخوانید:

"مزرعه‌های ترول"؛ اتاق فرمان اغتشاشات عراق؟!

این رسانه که در طول چند روز اخیر سعی داشته ناآرامی های برخی از شهرهای عراق را به کل مردم این کشور تسری دهد و آن را نشانه مخالفت مردم عراق با ایران بداند، در آخرین نمونه از جهت دهی های خود، کارشناسی از اسرائیل را به برنامه دعوت کرد تا برای مخاطبان خود ثابت کند مردم عراق با ایران مشکل دارند!

 ادی کوهن، کارشناس اسرائیلی، که پیش از این نیز به مواضع ضدایرانی شهرت دارد، ساعاتی پیش از حضور در بی بی سی فارسی برای تحلیل مسائل عراق در صفحه توئیتر خود نوشته بود: « مرگ بر ایران ، جانم فدای اسرائیل!»

با این وجود بی بی سی فارسی در حالی همواره مدعی بی طرفی است که رسما فردی را که آرزوی نابودی ملت ایران را در سر می پروراند، به عنوان تحلیلگر مسائل عراق به مخاطبان خود جا می زند!

بی بی سی در روزهای گذشته نیز با اتهام زنی های دروغین به روحانیت شیعه عراق، تمام توان خود را برای تحت الشعاع قرار دادن اجتماع عظیم اربعین حسینی به کار گرفته است.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس