عظام

از نکات قابل توجه جلسه روز گذشته دادگاه رسیدگی به اتهام متهمان پرونده قطعه‌سازان گروه عظام، قابی بود که توسط لنز دوربین یکی از عکاسان حاضر در این جلسه ثبت شد.

به گزارش مشرق، از نکات قابل توجه جلسه روز گذشته دادگاه رسیدگی به اتهام متهمان پرونده قطعه‌سازان گروه عظام، قابی بود که توسط لنز دوربین یکی از عکاسان حاضر در این جلسه ثبت شد. بر اساس توضیحات منتشر شده همراه با این تصویر؛ زمانی که نماینده دادستان از رفیعی درباره اینکه چرا کالای وارداتی خود را به جای بند ۹ قانون، ذیل بند ۶ معرفی کرده، سؤال کرد، رفیعی  مشغول توضیح شد. در  همین زمان بود که عباس ایروانی متهم ردیف اول این پرونده که کنار تریبون اخذ دفاعیات از متهم نشسته بود، با پای خود به پای رفیعی زد و به نوعی به او «خط داد» تا اظهاراتش را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید:

متهم پرونده گروه عظام: فقط اقرار نزد اطلاعات سپاه را قبول دارم

روز گذشته، امیررضا رفیعی قائم مقام گروه «عظام» و متهم ردیف دوم پرونده قطعه‌سازان گروه عظام، در جلسه دادگاه به بیان دفاعیات خود در برابر اتهامات انتسابی در کیفرخواست پرداخت.

اتهامات رفیعی در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، مشارکت در افساد فی‌الارض از طریق قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به مبلغ ۲۰۱ میلیون دلار، معاونت در پرداخت رشوه، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از سند مجعول و مشارکت در فراری دادن یکی از متهمان این پرونده بوده است.

این خط دادن و گرا دادن ایروانی واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت و کاربران با بازنشر این تصویر جنجالی مطالبی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. در ادامه نمونه‌هایی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

صبح امروز قاضی صلواتی در ابتدای چهارمین جلسه محاکمه متهمان پرونده گروه عظام، به این اقدام عباس ایروانی در دادگاه واکنش نشان داد:

او پیش از آغاز جلسه محاکمه، ضمن تقدیر از رسانه‌ها بابت توجه به این موضوع، محل استقرار عباس ایروانی و رفیعی در سالن دادگاه را تغییر داد. این در حالی است که تا پیش از این متهمان به ترتیب و برحسب رتبه انتساب اتهام و معمولا کنار هم می‌نشستند که پس از این اتفاق و با دستور قاضی، ایروانی و رفیعی از هم جدا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    2 1
    یه مشت علاف در مورد کفش، نشستند دارند تفسیر می‌کنند. غافل از اینکه بازار کفش ما را چین تصاحب کرد. چشم بصیرت که میگند اینجاست.
  • BE ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    0 0
    چند تا پس گردنی آدمشون میکنه
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    4 0
    خائن ها رو اعدام کنید
    • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
      3 0
      اعدام نه بذارین تو چرخ گوشت
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      خشونت ممنوع و اینکه الکی کسی اعدام نمیشه
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    4 1
    اینه عاقبت بی توجهی پدر و مادر به تقلبکار بودن بچه سر کلاس درس و امتحان. (( تخم مرغ دزده که شتر دزد میشه. ))
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    0 0
    وکیلشون ازقبل اموزش این ها داده که بافلان علامت چیکار کن-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس