کد خبر 999197
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
علی دایی

مهدی تارتار و رضا مهاجری دو مربی که به صورت شفاهی با تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران قطع همکاری کرده‌اند، گزینه‌های هدایت تیم گل گهر هستند.

به گزارش مشرق، با پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران و تعطیلی ۱۷ روزه لیگ برتر به خاطر اردوها و بازی های تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه ها این فرصت را پیدا کردند تا در برطرف کردن نقاط ضعف خود و تغییر در کادر فنی اقدام کنند.

گل گهر سیرجان که فصل گذشته با وینگو بگوویچ راهی لیگ برتر شد، بعد از انجام ۶ بازی در لیگ برتر و همچنین حذف از جام حذفی، اولین تیمی بود که زمزمه تغییراتش بلند شد. در نهایت وینگو بعد از باخت به استقلال به صورت غیر رسمی از سمتش برکنار شد و حالا مسئولان این تیم به دنبال سرمربی بعدی خود هستند.

از مهدی تارتار و رضا مهاجری به عنوان دو گزینه اصلی هدایت تیم گل گهر یاد می شود؛ دو مربی ای که به دلایل مختلف (از جمله شاید پیشنهاد گل گهر) از سمت های خود کنار کشیده اند.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی اینستاگرامی مربی لیگ برتری +عکس

تارتار این فصل با تیم نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد و شب گذشته به خاطر همین مشکلات با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از سمتش استعفا کرد.

رضا مهاجری هم که نتایج قابل توجهی با نساجی گرفته و بعد از گذشت ۶ هفته این تیم را در رده پنجم جدول قرار داده بود، به دلیل آنچه که «مشکلات بازی کردن تعدادی از بازیکنانش» عنوان شده، به صورت شفاهی و نیابتی از سوی دستیارانش استعفا کرده است.

از سوی دیگر علی دایی اولین گزینه مدنظر گل گهر بود ولی در نهایت با این باشگاه به توافق نرسید. دایی به مسئولان گل گهر اعلام کرد که فعلا قصد ندارد در لیگ برتر مربیگری کند. البته به نظر می رسد یکی از عوامل اصلی رد پیشنهاد گل گهر، عدم حضور این تیم در تهران است. دایی همواره در تیم هایی مربیگری کرده که در تهران قرار دارند.

همچنین شنیده می شود دایی نیم نگاهی به نیمکت تیم پیکان دارد. پیکان با حسین فرکی تا پایان هفته ششم فقط پنج امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم قرار دارد. دایی سال گذشته در اواخر دوران کاری اش در باشگاه سایپا انتقاداتی را نسبت به این کارخانه خودروسازی و عدم حمایت از باشگاه کرده بود و شاید یکی از موانع اصلی اش برای رسیدن به نیمکت پیکان همین موضوع باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس