کد خبر 999178
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
سعید معروف

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: پشت بازیکنان بزرگ همیشه حرف زیاد است؛ مخصوصا پشت سعید معروف.

به گزارش مشرق،‌ امروز سامان فائزی ملی پوش سابق والیبال که به دلیل مصدومیت در یکی، ۲ سال اخیر در تیم ملی غایب بوده، در برنامه سلام صبح بخیر حاضر شد تا درباره شرایط خودش و همینطور تیم ملی والیبال توضیحاتی دهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش معروف به باخت ایران مقابل برزیل

فائزی در ابتدا درباره غیبت خود در اردوی ایران گفت: «سال گذشته در مسابقات جهانی از ناحیه مچ پا مصدوم شدم. مشکلات دیگری هم برایم پیش آمد. 9 ماه طول درمانم طول کشید. لیگ سال گذشته را هم از دست دادم. در اردوی تیم ملی هم غایب بودم ولی دو ماه است که تمریناتم را شروع کرده ام و آماده بازگشت هستم.»

او درباره بازی روز چهارشنبه تیم ملی مقابل آمریکا توضیح داد: «آمریکا با تیم اصلی خود به این رقات ها آمده است. با نظر آقای کولاکوویچ بازیکنان جوان ما هم دارند بازی می کنند. واقعا مسابقه سختی است. اما چیزی که از بچه های جوان دیدم این بود که از پیش باخته نیستند. به نظر می‌توانیم آمریکا را شکست دهیم.»

فائزی درباره شکست مقابل برزیل در بازی دیروز تصریح کرد: «بازی خیلی خوب بود. من هم خیلی حسرت خوردم. مخصوصا در گیم سوم اگر سرمربی برزیل ویدئو چک نمی‌گرفت بازی تمام شده بود و می‌بردیم. بچه‌ها خوب بازی کردند. چند تا از ملی پوشان 19 و 20 ساله هستند. به نظرم خوب بازی کردند. انشالله بچه های جوان بیشتر بازی کنند و موفق شوند.»

او درباره نیمکت نشینی سعید معروف گفت: «به نظر من سعید معروف از اسطوره های ورزش ماست. همانطور که در جهان فوتبال ما را با علی دایی می شناسند، والیبال ما را هم با سعید معروف در جهان می شناسند. این را نمی‌شود انکار کرد. الان هم آقای کولاکوویچ کریمی را جای او گذاشته. من دیدم که چقدر سعید معروف به او کمک می کرد. سعید دارد به تیم کمک می کند. خود من هم بودم همیشه او نکاتی را می‌گفت برای اینکه به تیم کمک کند. الان فرصت خوبی است تا به ملی پوشان اصلی ما فشار نیاید تا انشالله برای مسابقه مقدماتی المپیک آماده و سرحال باشیم.»


ملی پوش والیبال درباره شایعاتی که پشت سعید معروف هست، تاکید کرد: «پشت بازیکنان بزرگ همیشه حرف زیاد است. مخصوصا پشت سعید معروف.»


او در پاسخ به این سوال که آیا معروف بداخلاق و مغرور است، جواب داد: «اتفاق او یکی از خوش اخلاق ترین بازیکنان تیم ملی است. شاید در تلویزیون او را به این دلیل خشن می بینید که تمرکز زیادی در بازی می کند و جدی است. ولی آدم شوخی طبعی است و با همه خوب است.»

فائزی درباره شانس ایران برای صعود به المپیک توضیح داد: «اگر اتفاق خاصی نیفتد حتما می رویم. من فکر می کنم به احتمال 90 درصد به رقابت ها صعود می کنیم.»

او درباره حضور جوان ها در ترکیب تیم ملی گفت: «من جای کادر فنی نیستم که بخواهم در این باره نظر بدهم ولی استراتژی والیبال ما این بود که به هر حال نتیجه بگیریم. باید ببینم اول خواسته فدراسیون چه بوده است. اگر من جای آقای کولاکوویچ بودم از ابتدا بازیکنانی را که تحت فشار بودند و امسال در رقابت های سختی حضور داشتند، به ژاپن نمی بردم و در عوض جوان ترهای بیشتری می بردم. بالاخره این جوان ها باید از یک جایی وارد شوند. ما هم یک روز همینطور وارد شدیم و کار کردیم.»

فائزی درباره درخشش یلی مقابل برزیل چنین نظری داد: «خیلی خوب بازی کرد و 25 امتیاز گرفت. کلیت را بخواهیم ببینم این تیم ما جلوی برزیل که همیشه در همه تورنمنت ها دنبال قهرمانی است و با نفرات اصلی می‌رود، خیلی خوب بازی کرد.

او در پایان درباره انتقادات از تعویض های کولاکوویچ هم گفت: «هر مربی استراتژی خودش را دارد. یکی زیاد تعویض می کند یکی نه. یکی تایم زیاد می گیرد یکی نه. در کل شاید یکسری انتقادات از کولاکوویچ درست باشد. شاید از بیرون باید بیشتر به کولاکوویچ کمک شود در این صورت می تواند بهتر هم عمل کند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قشقایی ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    0 0
    انسانهای بی ریشه وقتی بزرگ شوند از نظر اسمی قطعا رفتار پرخاشگر دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس