کد خبر 999149
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
مجلس نمایه

نماینده لردگان در مجلس از دستور هیئت رئیسه پارلمان برای تفحص از اتفاقات چنار محمودی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد خالدی سردشتی نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی درباره سفرش به روستای چنار محمودی گفت:روز جمعه خدمت با بزرگان منطقه هماهنگ کردم و خدمت مردم رسیدم، آنان در مسجد روستا جمع شده بودند، به آنها گفتم خواسته های خود را بیان کنید؛ و از شیوه برخوردها و مسائل مشکلاتی در رابطه با بازگو کردن اتفاقات رخ داده گلایه داشتند.

نماینده مردم لردگان افزود: اهالی روستای چنار محمود از وزیر بهداشت تا مدیر شهرستان گلایه داشتند.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: بنده به مردم اعلام کردم مسائل و موضوعات پیش آمده باید در چارجوب قانون و یک کار تخصصی و فنی پیش برود. اطمینان خاطر دادم در رابطه با مشکل پیش آمده چند موضوع را پیگیری می‌کنم.

خالدی سردشتی با بیان این که اولین موضوعی که بنده به اهالی روستا قول انجامش را داد بحث تحقیق و تفحص از این موضوع بود، ادامه داد: امروز نیز نامه‌ای در همین راستا تدوین و جمعی از نمایندگان آن را امضا کردند که به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد. همچین دستور تحقیق و تفحص را از هیأت رئیسه مجلس اخذ کردم.

وی ادامه داد: کیمسیون بهداشت و درمان مجلس باید به طور ویژه این موضوع را بررسی کند، که امروز بنده اجازه این کار را از آقای لاریجانی خطاب به رئیس کمیسیون بهداشت گرفتم تا نیرو ویژه به منطقه اعزام شود تا موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:بحث بعدی که در جمع مردم مطرح کردم این بود که وزیر بهداشت در خصوص اظهار نظرهای غیر کارشناسی تذکر خواهم داد و به عنوان محور چهارم صحبت‌هایم در جمع مردم گفتم که وزارت بهداشت تشخیص، درمان را به طور رایگان برای اهالی این روستا انجام دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    1 0
    از توطعه منافقین و فرزند شاپور بختیار قاتل مردم در بهمن 57 و برای ورود ویروس به این منطقه غافل نشوید انتشار آلودگی کار همان منافقین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس