اینتر 1 - 2 یوونتوس

یوونتوس موفق شد در سن سیرو با نتیجه ۱-۲ اینتر را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، یوونتوس در شبی که نمایش بهتری از اینتر ارائه داد، در نهایت همانند دو سال قبل با گل دقایق پایانی گونسالو ایگواین موفق شد اینتر را شکست داده و با رقم زدن اولین شکست اینتر، صدرنشین سری آ لقب گیرد.
 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم خیلی سریع و در دقیقه چهار به گل اول دست یافت. روی پاس میرالیم پیانیچ، پائولو دیبالا در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از بین پاهای میلان اشکرینار دروازه اینتر را باز کرد.

در دقیقه هفت یوونتوس تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما کریستیانو رونالدو بدشانس بود که ضربه تماشایی او از پشت محوطه به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.

در ادامه اینتر بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه ۱۸ به گل تساوی دست یافت. خطای هند دی لیخت باعث شد اینتر به پنالتی دست یابد و لائوتارو مارتینز علیرغم تشخیص صحیح شزنی آن را تبدیل به گل کرد.

دقایقی بعد اینتر روی حرکت زیبای لوکاکو تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه تماشایی لائوتارو مارتینز با مهار فوق العاده شزنی همراه شد. در اواخر نیمه اول کریستیانو رونالدو موفق شد دروازه اینتر را باز کند، اما داور بعد از بازینی صحنه این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۴۵ و روی پاس خدیرا، رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه زمینی او توسط سمیر هندانوویچ مهار شد تا نیمه اول تماشایی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه ۴۸ برای یوونتوس ایجاد شد اما ضربه فدریکو برناردسکی از پشت محوطه توسط هندانوویچ مهار شد. در دقیقه ۵۴ رونالدو با یک ضربه محکم از پشت محوطه دروازه اینتر را تهدید کرد اما ضربه او به بیرون رفت.

دقایقی بعد دیبالا در موقعیتی تقریبا تک به تک در دو مرحله اقدام به ضربه زدن کرد اما ضربات او راهی به دروازه حریف نیافت.

در دقیقه ۶۴ روملو لوکاکو در موقعیتی خوب وارد محوطه شد اما حضور به موقع دی لیخت مانع استفاده از این موقعیت شد.

در دقیقه ۶۹ وسینو با ضربه ای محکم دروازه یووه را تهدید کرد اما این شوت بعد از برخورد به دی لیخت به دیرک خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد این بار رونالدو از زاویه ای بسته اقدام به ضربه زدن کرد اما هندانوویچ دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

اما در دقیقه ۷۹ یوونتوس به گل دوم رسید. با پاس بنتاکور، ایگواین در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای زمینی و دقیق زننده گل دوم لقب گرفت.

در دقیقه ۸۵ وسینو در موقعیتی تک به تک می توانست گل تساوی اینتر را به ثمر برساند اما شزنی دروازه یوونتوس را نجات داد. در ادامه تلاش اینتر برای زدن گل تساوی نتیجه نداشت و یوونتوس در نهایت با نتیجه ۱-۲ به پیروزی دست یافت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس