نتانیاهو نمایه

بر اساس نظرسنجی‌ای که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده، نیمی از صهیونیست‌ها با تشکیل کابینه فراگیر به ریاست نتانیاهو مخالفند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی «والا نیوز» بر اساس نظرسنجی‌ای که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده نوشت نیمی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی از تشکیل کابینه فراگیر به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کنونی این رژیم، حمایت نمی‌کنند.


۴۲ درصد از پاسخ‌دهندگان نیز از تشکیل کابینه فراگیر با حضور حزب «آبی و سفید» و «لیکود» به نخست وزیری نتانیاهو حمایت کرده و ۸ درصد نیز گفته‌اند در این مورد نظری ندارند.

بیشتر بخوانید:

عواقب استیضاح ترامپ برای نتانیاهو


هر دو حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و آبی و سفید به رهبری «بنی گانتز» خواستار تشکیل کابینه فراگیر با حضور هر دو حزب شده‌اند، اما مذاکرات در این باره با شکست مواجه شده است.


حزب گانتز از پیوستن به ائتلافی با ریاست نتانیاهو به دلیل پرونده‌های فسادی که وی دارد خودداری می‌کند.


نظرسنجی همچنین درباره برگزاری انتخابات سوم در سرزمین‌های اشغالی سوال پرسیده، اما نتایج حاکی از آن است که میزان آرای احزاب تغییری نخواهد کرد و تمامی احزاب همان رأیی را بدست خواهد آورد که هم اکنون در اختیار دارند.


در این نظرسنجی مشخص شده در صورتی که «گیدون سعر» به عنوان رهبر حزب لیکود جانشین نتانیاهو شود میزان آرای حزب لیکود کاهش خواهد یافت و تنها خواهد توانست که ۲۶ کرسی را در کنست بدست آورد، اما سعر همچنان نامزد پیشرو برای تصدی رهبری حزب لیکود پس از نتانیاهو به شمار می‌آید.


این نظرسنجی به صورت اینترنتی و از افراد بالاتر از ۱۸ سال انجام شده است و حاشیه خطایی ۴.۴ درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس