کد خبر 999028
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کالدرون

کمیته انضباطی آرای جدید خود را صادر کرد و در یکی از این آرا سرمربی پرسپولیس به جریمه نقدی محکوم و توبیخ شد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور بازی و سرمربی حریف رخ داد.

بیشتر بخوانید:

مرگ روح فوتبال با سیاست غلط فدراسیون

دلیل غیبت قلعه‌نویی در نشست‌های خبری

*باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است).

*باشگاه پرسپولیس به دلیل سوء رفتار تیمی به ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

*باشگاه سپاهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم رقیب باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قابل تجدید نظر است)

*کمیته انضباطی در خصوص گزارشی مبنی بر تخلف محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم استقلال مبنی بر نشر اکاذیب در یکی از سایت های خبری و همچنین از طریق صحفات شخصی درفضای مجازی و متعاقب آن ارسال دفاعیه از سوی وی به کمیته انضباطی؛ اعضای کمیته پس از مداقه در اوراق پرونده و محتوای مطالب منتشره در صفحه شخصی و مصاحبه مذکور و با ملاحظه دفاعیات ارسالی به این نتیجه رسیدند که مطالب منتشره و مصاحبه با هیچ یک از تخلفات مندرج در ماده ۷۱ مقررات انضباطی منطبق نبوده، وفق بند ج ماده ۲۵ همین مقرارت با لحاظ عدم وجود جهت قانونی به منظور رسیدگی به پرونده، قرار توقف رسیدگی را صادر می کند. این رای قطعی است.

*گابریل کالدرون،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، وی طبق مقررات ماده ۷۱ انضباطی و با اعمال ماده ۹۳ به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. بدیهی است تکرار اینگونه تخلفات شامل تنبیهات شدیدتری خواهد شد. این رای قطعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس