کد خبر 998995
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
پورشیب

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف آراگی ژاپنی رفت و در پایان پورشیب به مدال طلا دست یافت.

به گزارش مشرق، امروز(یک شنبه) در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو ۷ نماینده ایران برای کسب مدال طلا  به روی تاتامی می روند. در کومیته مردان وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی مسکو به مصاف "ریاتارو آراگا ژاپنی" این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و پورشیب  برنده با قانون سنشو اعلام شد.آراگا یکی از حریفان سر سخت پورشیب در مسابقات مختلف است، که در واقع به گربه سیاه او مشهور است.

بیشتر بخوانید:

پورشیب به فینال راه یافت

پورشیب پیش برابر حریفانی از برزیل، اسپانیا، صربستان و فرانسه را مغلوب کرده بود.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه ۲ بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه به مدال طلا دست یافت.

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان روسیه به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس