کد خبر 998878
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
منصور رشیدی حاجیلو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم برای اینکه به شرایط خوبی برسد، نیاز به زمان بیشتری دارد، با این حال بعید است بتواند سهنیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی درباره اینکه استقلال با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان از شرایط بحرانی در لیگ برتر خارج شد، اظهار داشت: برد استقلال خفیف بود، آن هم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده. استقلال در دو فصل اخیر بازیکنان زیادی از دست داده و با تشکیل تیم جدید راهی مسابقات شده است. بازیکنان جدید تا بخواهند هماهنگ شوند، نیم فصل اول از دست می‌رود. امسال بازیکنان جوانی به تیم آمده‌ و بازیکنان کلیدی جدا شده‌اند. فکر نکنم استقلال بتواند بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد و حتی سهمیه آسیایی را کسب کند. استقلال، ضعیف‌ترین شروع تاریخ خود را داشته است.

وی با بیان اینکه استقلال در پُست‌های مختلف ضعف دارد، گفت: استقلال نیاز به دفاع وسط دارد، یک نفر که توپ پخش کند و بازیکنی نیز در خط حمله که تمام کننده باشد. این استقلال تا بخواهد هماهنگ شود، شاید 10 هفته زمان نیاز داشته باشد. مطابق همیشه باید منتظر نیم فصل دوم ماند تا شاید تیم تقویت شود و نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مشکل نگران کننده استقلالِ استراماچونی

پیشکسوت استقلال و مربی پیشین تیم امید در خصوص کنار رفتن فرهاد مجیدی از هدایت امیدها گفت: مجیدی مربی جوانی است که زیاد پخته نبود. او مقطعی به عنوان مربی در استقلال کار کرد و سپس برای چند بازی سرمربی شد. استیلی مربی جوانی است، اما باید دید می‌تواند کاری انجام دهد یا نه.

رشیدی یادآور شد: آخرین باری که در المپیک حضور داشتیم، سال 1976 بود که خودم عضو تیم امید بودم. جعفر کاشانی که دیگر در جمع ما نیست، عضو تیم بود. متأسفانه چندین دوره است که نتوانسته‌ایم مجوز حضور در المپیک را بگیریم. زمانی که با علیرضا منصوریان در کادر فنی امید بودیم، بازیکنانی را آوردیم که بعدها ستاره شدند. علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی را خودم انتخاب کردم. اگر الان هم بتوانند با بازیکنان خوب، تیم خوبی تشکیل دهند، می‌توان به صعود امیدوار بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    0 1
    عاشق اسطوره های استقلالم.خخخخخ
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    4 1
    استقلال تیم خنده داریست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس