سلطانی فر

سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری‌های لازم را خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست دویست‌وشانزدهم شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان با حضور مسعود سلطانی‌فر برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

خبر تکان‌دهنده برای ورزشکاران ایران!

در ابتدای این نشست گزارشی از روند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد. مسعود سلطانی‌فر با تأکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری دو تیم گفت: همان‌طور که قبلاً هم تأکید کردم، برای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری‌های لازم را خواهیم کرد.

محمدرضا داورزنی، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش نیز در ادامه این نشست گزارشی از روند تعداد سفرها و اعزام‌های سال‌های 96 و 97 و کاهش چشمگیر اعزام‌های غیرضروری ارائه کرد.

سلطانی‌فر با تقدیر از دقت‌نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام‌های برون مرزی گفت: آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش 30 درصدی اعزام‌هاست که بیشتر آنها غیرضروری بوده است و باز هم تأکید می‌کنم سفرهای غیرضروری و افراد غیرمرتبط تحت هر عنوان و بهانه پذیرفته نیست و اجازه نمی‌دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و مسئله تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: جامعه ورزشی همیشه همراه مردم و مسئولان کشور بوده‌اند و در تمام بزنگاه‌های تاریخی نقش خود را به خوبی در حمایت از انقلاب نشان داده‌اند و ان‌شاءالله با حمایت‌های مشترک و همدل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم موجب شادی دل مردم در مسابقات آینده و المپیک شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    0 0
    بیخود دلتون رو خوش نکنید!. خیلیا از قِبَل این دو تیم و بازیکن خریدناشون و...! سود برده و میبرن!! خصوصی بشه که چی؟! مگر آقای رئیسی، ورود کنه و یه سری رسوا بشن و ... تا اینکار صورت بگیره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس