اندک سناریوهای پیشِ روی نتانیاهو برای تشکیل کابینه

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در جمع قانونگذاران صهیونیست، ایران را یک چالش امنیتی بزرگ خواند.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی در جمع قانونگذاران صهیونیست میلیون‌ها دلار برای مقابله ایران تقاضا کرد.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو: برای مقابله با ایران، باید کابینه فراگیر تشکیل دهیم

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل در جمع قانونگذاران اسرائیل  در کنست، «ایران» را چالش امنیتی بزرگ خواند. 

وی در سخنان خود در حالی ایران را به حمله به تاسیسات نفتی عربستان متهم کرد که تهران بارها هرگونه دست داشتن در این ماجرا را رد کرده است.

نتانیاهو در حالی سرگرم مبارزه با رقبای سیاسی خود برای تشکیل کابینه و در اختیار گرفتن قدرت است که دادستان کل رژیم صهیونیستی هفته گذشته جلسه دادگاه مقدماتی وی را به اتهام رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت را به مدت چهار روز به تعویق انداخت.

به نوشته اسپوتنیک، نتانیاهو در سخنان خود در کنست اظهار داشت، برای نبرد با تهدیدهای فزاینده ایران میلیاردها «شکل» (واحد پول رژیم اسرائیل) بودجه دفاعی نیاز است.

نتانیاهو در خصوص ایران گفت، ما با چالش امنیتی بزرگی مواجه هستیم که هفته به هفته شدت می‌یابد. این مسئله در دو ماه گذشته به ویژه چند هفته اخیر شدت یافته است.

این در حالی است که یک مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نیز هفته گذشته با اذعان به قدرت و توانمندی نظامی ایران، گفت تل‌آویو به مرحله خطرناکی در تقابل با ایران وارد شده است.

سرتیپ «درور شالوم» رئیس بخش تحقیقات در رکن اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه احتمال تقابل نظامی اسرائیل با ایران افزایش یافته است، گفت ایران «دشمنی بسیار پیچیده» است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس