آیا شما هم برای تعمیرات لوازم منزلتان درچار مشکل می شوید ؟ آیا به دنبال یک شرکت خدمات تاسیساتی شبانه روزی می باشید که در هر ساعت از شبانه روز خدمت رسانی خوبی داشته باشد ؟ ما به شما امداد تاسیسات پایتخت را معرفی میکنیم.

برترین مرکز تاسیساتی تهران امداد تاسیسات پایتخت ، که با دارا بودن مجوز های فعالیت در کلیه مناطق استان تهران دارای چندین شعبه فعال و در کوتاه ترین زمان برای بررسی و رفع مشکلات تاسیساتی در محل مشتریان حاضر می گردد.

 

 

شرکت امداد تاسیسات پایتخت

شرکت امداد تاسیسات پایتخت با دارا بودن سالها تجربه در زمینه های تعمیر کولر گازی و آبی ، تعمیر پکیج و رادیاتور ، تعمیر چیلر و مشعل و موتورخانه ، نصب توالت فرنگی ، لوله کشی و لوله بازکنی و... دارای بیش از ۱۵۰ تعمیرکار مجاز و مجرب می باشد. شرکت امداد تاسیسات پایتخت با داشتن شعبه های مختلف در بیشتر مناطق استان تهران توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر لوازم خانگی در محل‌ مشتریان خود حاضر شود و پس از بررسی های اولیه کارشناس و مشخص شدن مشکل فورا اقدام به رفع عیب دستگاه نماید.

تعمیر و سرویس کلیه برند های پکیج ، کولر و ...

برای کلیه کارای تعمیراتی می توانید از سراسر تهران با شماره های نمایندگی امداد تاسیسات پایتخت تماس بگیرید و یا از طریق سایت مرکزی این شرکت به آدرس tasisatemdad.ir به صورت کاملا آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید تا پس از چند دقیقه نزدیک ترین تعمیرکار لوازم خانگی ما در محل شما حاضر شوند.

قیمت های این نمایندگی با توجه به تعرفه های اتحادیه صنفی بوده و البته این مرکز با داشتن طرح های مختلف تخفیفی همواره به دنبال این است که قیمت های منصفانه ای را برای تعمیرات لوازم خانگی در تهران داشته باشد.

 

می توانید با شماره تماس های این مرکز به صورت شبانه روزی ارتباط برقرار نمایید.

* این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس